×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
خطبه های نماز جمعه پارس آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین رشادی در ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۷

خطبه های نماز جمعه پارس آباد (۲۵ آبان ماه ۱۳۹۷)

در خطبه های نماز جمعه پارس آباد عنوان شد: وضعیت نابسامان بازار مردم را کلافه کرده است

به گزارش پایگاه خبری مغان، حجت ‌الاسلام والمسلمین سعید رشادی ظهر امروز در خطبه ‌های نماز جمعه پارس آباد ، اظهار کرد: نبود اداره اوقاف و امور خیریه در شهرستان پارس آباد باعث مشکلاتی در روند هیئت امنای مساجد این شهرستان شده است که از نبود این اداره در شهرستان پارس ‌آباد گلایه‌ مند هستیم.

امام جمعه پارس آباد : به هیات مدیره شرکت کشت و صنعت مغان هشدار می‌دهم که این شرکت را به نحو احسن مدیریت کنند، چرا که کشت و صنعت مغان با آن همه عظمت و امکانات روز به روز زیان ده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سعید رشادی در خطاب به هیات مدیره شرکت کشت و صنعت مغان گفت: به هیات مدیره شرکت کشت و صنعت مغان هشدار می‌دهم که این شرکت را به نحو احسن مدیریت کنند، چرا که کشت و صنعت مغان با آن همه عظمت و امکانات روز به روز زیان ده می‌شود.

امام جمعه شهرستان پارس آباد ادامه داد : وزارت جهاد کشاورزی هر چه سریعتر مشکلات شرکت کشت و صنعت مغان را بررسی کند چرا که مشکلات این شرکت مردم پارس آباد را بشدت ناراحت کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین رشادی در خطبه های نماز جمعه پارس آباد در خصوص وضعیت بازار بیان کرد: وضعیت نابسامان بازار مردم را کلافه کرده است و مردم در تنگنای شدید معیشتی و اقتصادی هستند.

وی تصریح کرد : گرانی بازار به علت افزایش نوسان ارز و دلار بوده است،  اکنون که قیمت دلار روند کاهشی داشته است پس چرا قیمت‌ها در بازار نه تنها کاهشی نداشته بلکه روز به روز بر قیمت‌ های کالاها در  بازار افزوده می ‌شود که هر چه سریعتر مسؤولین در این مورد رسیدگی کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false