×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
ویژه نامه آغاز امامت امام مهدی (عجل ا… تعالی فرجه الشریف)

ویژه نامه آغاز امامت امام مهدی به مناسبت نهم ربیع الاول

بنیاد فرهنگی تربیتی ضیاءالصالحین به مناسبت نهم ربیع الاول، ویژه نامه آغاز امامت امام مهدی (عجل ا… تعالی فرجه الشریف) را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری مغان، نهم ربیع الاول هر سال هجری قمری، مصادف با آغاز امامت امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، خورشید درخشانِ جهانِ بشریّت و مرواریدِ فروزانِ اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام احیاگر معالمِ دین و نابود کننده ی ظلم و ستم و شوکتِ تجاوزکاران و برقرار کننده ی حکومت عدل در سرتاسر جهان و بزرگ منادی توحید و عدالت و وارث راستین پیامبر اعـظم صلی الله علیه و آله و ائمه معصـومین علیهم السلام حضرت حجت بن الحسن العسکری، مهدی موعود علیه السلام است.

منتظران واقعی مهدی علیه السلام در طول تاریخ انتظار و هم اکنون به دنبال تحقق عدالت راستین درونی و بیرونی هستند که لازمه این چنین عدالتی، امید، تحرک، شور، حماسه، مقاومت، نفی باطل و طلب حق، خروش، صلابت و قیام (ضد قعود و سکون) به همراه اعتقاد صحیح توحیدی، محمّدی، علوی و عمل به واجبات و ترک محرمات می باشد.

به همان دلیلی که باید «غدیر خم» را جشن گرفت و اهتمام ورزید و جایگاه امامت و رهبری امام معصوم را ارج نهاد، آغاز امامت هر امام نیز، شایسته تکریم است، ولی نسبت به ائمه دیگر چنین رسمی نبوده و معمولاً روز وفات یا شهادت هر امام، آغازِ امامتِ امام بعدی هم هست و در یک فرصت، هم داغ شهادت امام است، هم سرور برای امامتِ جانشین او؛ لیکن درباره حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف این مسئله اهمیت خاصی پیدا می کند، چون آن امام، هم اکنون زنده است و دوران ما، دوران امامت اوست و آن حضرت، «امام عصر» ما است و برای این که دل ها و ذهن ها توجه بیشتری به آن حضرت پیدا کند و مسئله امامت در عصر غیبت از یادها نرود و شوق انتظار در دل ها برافروخته تر شود، سالروز آغاز امامت آن حجت الهی را یاد می کنیم و جشن می گیریم.

به مناسبت نهم ربیع الاول، بنیاد فرهنگی تربیتی ضیاءالصالحین ویژه نامه ای با عنوان «ویژه نامه آغاز امامت امام مهدی (عجل ا… تعالی فرجه الشریف)» منتشر کرد تا شما عاشقان و منتظران واقعی آن حضرت بتوانید با کلیک بر روی مطلب کلیک کنید از مقالات، سخنرانی، نرم افزار و…. بهره مند شوید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false