×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای طرح شهروند کتاب خوان به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی در شهرستان پارس آباد

اجرای طرح شهروند کتاب خوان در پارس آباد

اجرای طرح شهروند کتاب خوان در شهرستان پارس آباد به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری مغان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و در راستای اجرای نمودن « طرح شهروند کتاب خوان » تعدادی از آرایشگاه های مردانه شهرستان پارس آباد را به کتاب و قفسه کتاب مجهز نمود.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و در راستای اجرای نمودن « طرح شهروند کتاب خوان » تعدادی از آرایشگاه های مردانه شهرستان پارس آباد را به کتاب و قفسه کتاب مجهز نمود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد با اشاره به این که این مراکز طی طرحی با عنوان « طرح شهروند کتاب خوان » که از دو سال پیش در شهرستان پارس آباد اجرایی شده است به کتاب های جدید و قفسه کتاب مجهز شدند، گفت: هدف از این طرح ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین مردم و بویژه جوانان است که با اجرایی نمودن این طرح می­ توان زمان بلا استفاده آنها را که در صف انتظار می­ گذرانند با مطالعه کتاب به شیوه مطلوبی جبران نمود.

مجتبی هاتف از اجرایی شدن این طرح اظهار امیدواری کرد و افزود: انتظار می­ رود با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی و سایر موسسات مردم نهاد این طرح در دامنه هدف گسترده تری در سطح جامعه فراگیر شده و در راستای بهینه سازی زمان از دست رفته و تلف شده نیروی انسانی جامعه گام بردارد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false