×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل خبر داد: حمایت همه جانبه تامین اجتماعی از کارگران کشت و صنعت مغان

مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: سازمان تامین اجتماعی ھمواره پشتیبان شرکای اجتماعی سازمان بوده و از کارفرمایان و پیمانکاران شرکت کشت و صنعت مغان در راستای احقاق حق کارگران حمایت خواھد کرد.

به گزارش پایگاه خبری مغان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل، مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل در سفر به شهرستان پارس آباد در جلسه شورای تامین این شهرستان که با حضور نماینده مجلس در شورای اسلامی ، فرماندار و سایر اعضای شورا جهت بررسی وضعیت پیمانکار نیروی انسانی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و به منظور ممانعت از بیکاری کارگران تشکیل شده بود شرکت کرد .

در این جلسه ، نماینده مردم شریف منطقه در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار شهرستان ، مدیر عامل شرکت کشت و صنعت مغان و سایر اعضای حاضر در جلسه از مدیرکل تامین اجتماعی استان و تامین اجتماعی شعبه پارس آباد به جهت تعامل مثبت با شرکت کشت و صنعت مغان تقدیر و تشکر نموده  و حمایت بیشتر از پیمانکار تامین نیروی انسانی شرکت کشت و صنعت به لحاظ مشکلات حادث بر وضعیت اقتصادی کشور را خواستار شدند.

سعید بشر خواه با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی همچنانکه تاکنون از هیچ گونه حمایتی نسبت به کارفرمایان علی الخصوص شرکت کشت و صنعت مغان دریغ نکرده افزود: من بعد هم این حمایت را در راستای ممانعت از بیکاری کارگران شرکت کشت صنعت ادامه خواهیم داد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به الزامی بودن رعایت قانون از جانب تمامی ادارات اشاره کرد و افزود: ما نباید جهت جلوگیری از یک بحران کوچک بستر بوجود آمدن بحران بزرگتر را فراهم آوریم .

مدیر کل تامین اجتماعی استان در پایان سخنان خود افزود: سازمان تامین اجتماعی در نقش یک سازمان بیمه گر اجتماعی وظایفی در جهت تامین منابع با هدف مدیریت مصارف را عهده دار بوده و ارائه خدمات بهینه را مستلزم وصول به موقع دانسته و مورد تاکید مجدد قرارداد اینکه حق بیمه دریافت کند خدماتی را ارائه نماید.

وی اضافه کرد: در سازمان تامین اجتماعی یک رابطه متقابل وجود دارد و تا زمانی منابع درآمدی سازمان تامین نشود توانائی ارائه خدمات مندرج در قانون تامین اجتماعی در قالب کمک های کوتاه مدت و تعهدات بلند مدت مواجه با مشکلات خواهد بود که قطعا به لحاظ وسعت سازمان از نظر پوشش جمعیتی که بیش از نیمی از جمعیت کشور را شامل می شود این وضعیت موافق با منابع سازمان نخواهد بود .

مدیر کل تامین اجتماعی استان در پایان مساعدت مجموعه دستگاه های نظارتی و حاکمیتی برای وصول منابع سازمان به لحاظ عدم بهره مندی سازمان از بودجه عمومی ضرورتی انکار ناپذیر فرض که بایستی مورد توجه جدی قرار گیرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false