×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
کشت و صنعت مغان بدلیل سوابق روشن و احراز اهلیت به نفر دوم مزایده واگذار گردید

کشت و صنعت مغان به شرکت شیرین عسل واگذار شد

استاندار اردبیل گفت: دولت بر اساس اصل  ۴۴ قانون اساسی و طبق تکلیف قانونی نسبت به واگذاری کشت و صنعت مغان اقدام کرده است

به گزارش پایگاه خبری مغان، استاندار اردبیل گفت:  با توجه به اهمیت واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان برای استان؛ استانداری با همکاری و حمایت های همه مقامات و مسئولان دیگر استان از جمله نماینده معزز ولی فقیه در استان، نمایندگان محترم مردم در مجلس و مقامات قضایی و امنیتی با دقت و حساسیت این موضوع را رصد می کند.

وی افزود: اهلیت برنده اول مزایده کشت و صنعت مغان به دلایلی مانند عدم توان مالی و تخصص لازم   کارنامه عملکرد نامطلوب در فعالیت های قبلی محرز نگردید و لذا با درخواست مسئولان استان و بررسی مقامات کشوری این واگذاری لغو شد و بر اساس ضوابط قانونی این مجموعه به نفر دوم مزایده واگذار گردید.

بهنام جو ادامه داد: خوشبختانه خریدار شرکت کشت و صنعت مغان دارای تجربه ، تخصص و توان مالی لازم جهت افزایش بهره وری و ایجاد اشتغال در این مجموعه است.

استاندار اردبیل گفت: بررسی سوابق خریدار نشان می داد وی در زمینه کشاورزی و صنایع غذایی دارای سابقه روشن و موفق است به طوری که در حال حاضر در واحدهای کشت و صنعت و تولیدی وی بیش از ۱۵۰۰۰ نفر نیروی انسانی مشغول بکار هستند و به ۶۴ کشور جهان صادرات انجام می دهد.

استاندار اردبیل تاکید کرد: علیرغم احراز اهلیت و صلاحیت خریدار؛ این واگذاری مشروط بوده و خریدار متعهد شده است تا علاوه بر افزایش تعداد فرصت های شغلی در کشت و صنعت مغان؛ با ایجاد صنایع تبدیلی- تکمیلی و صادرات محصولات؛ این بنگاه بزرگ اقتصادی را به جایگاه بالاتری ارتقاء دهد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false