×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
کارکنان کشت و صنعت مغان از امنیت شغلی بیشتری برخوردار می شوند

کارکنان کشت و صنعت مغان از امنیت شغلی بیشتری برخوردار می شوند

استاندار اردبیل گفت: با واگذاری مناسب شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به سرمایه گذار با اهلیت ، کارکنان کشت و صنعت مغان از امنیت شغلی بیشتری برخوردار می شوند.

به گزارش پایگاه خبری مغان،اکبر بهنام جو در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی استان تصریح کرد: از ۲ هزار نفر از کارکنان کشت و صنعت مغان ، یک هزار و ۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم با این مجتمع قرارداد داشتند که این قرارداد به صورت مستقیم بین شرکت و این کارکنان منعقد شد.

استاندار اردبیل ادامه داد : شهرستان پارس آباد در آینده نزدیک به واسطه این واگذاری از رونق اقتصادی و افزایش تولیدی برخوردار خواهد شد.

بهنام جو گفت: این شرکت درخواست ایجاد شهرک صنایع تبدیلی در منطقه دارد و با ایجاد این شهرک ، تولیدات این مجتمع افزایش یافته و موجب رونق اشتغال و اقتصاد می شود.

وی بیان کرد: همچنین سرمایه گذاری که شرکت کشت وصنعت مغان به وی واگذار شده نسبت به افزایش بهره وری و افزایش میزان اشتغال در این مجتمع قول مساعد داده است.

استاندار اردبیل اظهار داشت : برخی واحدهای این مجتمع غیر فعال بوده و یا درصد بسیار اندکی از ظرفیت آن ها فعال بود که سرمایه گذار جدید این واحد ها را فعال خواهد کرد.

وی با بیان اینکه واگذاری چنین مجتمع بزرگی در چند سال اخیر با این موفقیت در کشور بی سابقه است، افزود: با واگذاری این مجتمع به بخش خصوصی سه هزار و ۵۴۰ میلیارد تومان بازپرداخت عاید کشور و استان خواهد شد.

واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان

اختصاص ارز به واحدهای تولیدی استان سرعت می یابد

استاندار اردبیل در ادامه به سایر اقدامات انجام گرفته در راستای حمایت از تولید ، گفت: با پیگیری های انجام گرفته در مرکز اختصاص ارز به واحدهای تولیدی برای وارد کردن ماشین آلات و مواد اولیه تسریع می یابد.

 وی افزود: بر اساس رایزنی های انجام گرفته با رئیس کل بانک مرکزی و انجام کارشناسی های لازم اختصاص ارز به واحدهای تولیدی استان سرعت یافته است.

ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی در پایاب سد خداآفرین

بهنام جو گفت: همچنین معافیت یک میلیون دلاری صادرات برای صادرکنندگان از دیگر موضوعاتی بود که با پیگیری های انجام گرفته برای استان و حتی صادرکنندگان کشور محقق شد.

وی حمایت از تولیدکنندگان را مهم ترین گام در راستای اشتغالزایی و رفع مشکلات اقتصادی دانست و گفت: ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی در پایاب سد خداآفرین یکی از مهم ترین اقداماتی است که در راستای گسترش تولید و اشتغال در استان دنبال می شود.

استاندار اردبیل ادامه داد : ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی در استان می تواند به رونق تولیدات کشاورزی ، اشتغالزایی و توسعه اقتصادی منطقه منجر شود. در این جلسه که با حضور معاون صنایع وزیر صنعت ، معدن و تجارت برگزار شد ، تعدادی از واحدهای صنعتی استان مشکلات خود را مطرح و نسبت به حل این مشکلات تصمیماتی اتخاذ شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false