×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
حماسه ۹ دی روز بیداری ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان بود

حماسه 9 دی

حماسه ۹ دی روز بیداری ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان بود

امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: حماسه ۹ دی در سال ۸۸ روز بیداری ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان بود که در این روز تمامی نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب شد.

به گزارش پایگاه خبری مغان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید رشادی در خطبه های این هفته نماز جمعه پارس آباد، اظهار کرد: اتحاد و وحدت موجب صلابت و اقتدار و پیروزی جامعه می شود.

وی با اشاره به اینکه رمز وحدت اطاعت از ولایت فقیه است، گفت:  تا زمانی که حول محور ولایت فقیه حرکت کنیم، هیچ آسیبی به مملکت نخواهد رسید.

امام جمعه شهرستان پارس آباد در خصوص  ۷ دی ماه سالروز فرمان امام خمینی (ره) برای تشکیل نهضت سوادآموزی در سال ۱۳۵۸ عنوان کرد: نهضت سواد آموزی یک حرکت انقلابی برای ریشه کن کردن بی سوادی در کشورمان به فرمان حضرت امام خمینی ( ره ) بود.

رشادی با اشاره به اینکه ۸ دی ماه روز شهرستان پارس آباد است،  تصریح کرد: در سالروز حماسه ۹ دی سال ۸۸ مردم شهرستان پارس آباد یک روز زودتر از سایر شهرهای کشور بصیرت و ولایت پذیری خود را به دنیا نشان داده و ثابت کردند که پشتیبان ولایت فقیه هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی هیچ آسیبی نمی توانند به ایران اسلامی وارد کنند، بیان کرد: نظام ایران اسلامی قابل مقایسه با هیچ نظامی در دنیا نیست چون نظام ایران اسلامی بر پایه اعتقاد به خداوند و بر پایه قرآن می باشد.

امام جمعه پارس آباد در خصوص ۸ دی ماه، روز صنعت پتروشیمی اظهار داشت: تا قبل انقلاب نفت و گاز کشور خام فروشی می شد اما امروزه به برکت نظام مقدس انقلاب اسلامی اروپا خریدار عمده مواد پتروشیمی ایران است.

حماسه ۹ دی  آغاز دهه بصیرت و روز میثاق با ولایت است

رشادی با اشاره به اینکه  حماسه ۹ دی  آغاز دهه بصیرت و روز میثاق با ولایت است گفت:  حماسه ۹ دی در سال ۸۸ روز بیداری ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان بود که در این روز تمامی نقشه های شوم دشمنان نقش بر آب شد.

وی در خصوص مساله گرانی افزود: دولت جلوی واردات کالاها را گرفت تا تولیدات داخلی رونق یابد که متاسفانه برخی تولیدکنندگان داخلی با احتکار کردن کالاهایشان  و افزایش قیمت، باعث گرانی در بازار می شوند که مسؤولان ذیربط در این خصوص بیشتر فعالیت کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false