×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
۱۰۰ درصد اعتبارات اشتغالزایی استان جذب شده است

۱۰۰ درصد اعتبارات اشتغالزایی

۱۰۰ درصد اعتبارات اشتغالزایی استان جذب شده است

استاندار اردبیل گفت: ۱۰۰ درصد اعتبارات اشتغالزایی استان جذب شده و به دنبال جذب اعتبارات جدید از منابع مختلف دیگر هستیم.

به گزارش پایگاه خبری مغان، اکبر بهنام جو در جلسه معارفه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: از تلاش‌ها و خدمات معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل قدردانی کرده، کارهای بزرگی با مدیریت ایشان و همراهی صمیمانه زیرمجموعه و مدیران دستگاه‌ها در یک سال گذشته انجام گرفته است.

وی افزود: علی‌ رغم وجود تحریم‌ های اقتصادی، اجرای طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری در استان ۶۰ درصد افزایش یافته است.

 بهنام جو با بیان اینکه در ستاد اشتغال، اداره کل پژوهش استانداری ، مشاوران و کارکنان استانداری برای پیگیری و پیشبرد اهداف و برنامه های توسعه اقتصادی استان تلاش خوبی انجام داده اند گفت: در دوره جدید نیز با مدیریت و برنامه ریزی صحیح سرپرست جدید شاهد تحول و پیشرفت روز افزون در حوزه اقتصادی خواهیم بود.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در مقطع حساس کنونی از لحاظ اقتصادی ، واگذاری کشت و صنعت مغان را می توان معادل تکمیل پروژه راه آهن میانه _اردبیل قلمداد کرد.

وی اضافه کرد: با واگذاری کشت و صنعت به شرکت شیرین عسل که هم اهلیت و هم شایستگی پیشبرد اهداف توسعه و اشتغال در این بنگاه بزرگ اقتصادی استان را دارد آینده منطقه را متحول خواهد کرد.

تعهد اشتغال ۲ هزار نفری در شرکت کشت و صنعت مغان

بهنام جو با اشاره به تعهد اشتغال ۲ هزار نفری در این شرکت گفت : نباید برای سرمایه گذار و خریدار این مجتمع بزرگ حاشیه سازی درست شود چرا که اشتغال جوانان در شهر و دیار خود می تواند از  تراکم دغدغه خانواده ها بکاهد.

در این جلسه از تلاش صادقانه بهمن حسین زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سابق  تقدیر و عباس کریمی، مشاور اقتصادی استاندار به عنوان سرپرست این معاونت معرفی شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false