×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
۶۰ درصد مدارس شهرستان پارس آباد به صورت دو شیفته اداره می شود

۶۰ درصد مدارس شهرستان پارس آباد به صورت دو شیفته اداره می شود

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: بیش از ۳۰ هزار دانش آموز در۱۳۶ مدرسه از شهرستان پارس آباد در حال تحصیل هستند که ۶۰ درصد از این مدارس به صورت دو شیفته مدیریت می شود.

به گزارش پایگاه خبری مغان ، دکتر علایی فرماندار شهرستان پارس آباد در مراسم افتتاح مدرسه سه کلاسه شهدای بانک ملی که با مشارکت بانک ملی استان و خیرین شهرستان پارس آباد در روستای بیوک خانلو افتتاح شد از افتتاح ۹ باب مدرسه خیر ساز با مشارکت مجمع خیرین مدرسه ساز و بنیاد برکت و بانکهای ملی و ملت خبر داد و گفت: به زودی مدرسه دیگری در محله زیتون با مشارکت مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان و نوسازی مدارس شهرستان احداث خواهد .

علایی از اهدا بیش از ۴۰۰ میلیون تومان کمک های مردمی در سال گذشته توسط خیرین و اولیا و مربیان خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ هزار دانش آموز در مدارس شهرستان پارس آباد در حال تحصیل هستند و میانگین سالانه حدود ۱۵۰۰ نفر دانش آموز جدید نیز به این جمعیت افزوده می شود که مجبور شده ایم از ۱۳۶ مدرسه شهرستان پارس آباد ۶۰ درصد را به صورت دو شیفته مدیریت نماییم و این ضرورت مشارکت بیش از پبش سایر بانکها و خیرین استان را جهت جبران کمبود فضای آموزشی استاندارد می طلبد.

فرماندار شهرستان پارس آباد در این مراسم از تخصیص ۲۷۰ میلیون تومان اعتبار به این پروژه خبر داد و افزود: ۲۰۰ میلیون تومان از این مبلغ توسط بانک ملی ، ۵۰ میلیون تومان توسط مجمع خیرین مدرسه ساز و ۲۰ میلیون تومان نیز توسط اداره نوسازی مدارس استان به این پروژه تخصیص داده شده است.

وی جمعیت دانش آموزی بیش از ۳۰ هزار نفری شهرستان به مدرسه را ضروری دانست و افزود: شهرستان پارس آباد بعد از مرکز استان از لحاظ جمعیتی در رتبه دوم قرار دارد و خلاء مدرسه رد این شهرستان بیش از پیش هویدا و مبرهن است و نیازمند کمک و مساعدت خیرین محترم و بزرگوار است.

رئیس شورای آموزش و پرورش پارس آباد خاطر نشان کرد: امیدواریم دیگر بانک های عامل نیز همچون بانک ملی و ملت در این شهرستان دست یاری ، دانش آموزان و محصلین عزیز را بی پاسخ نگذارند و در این شهرستان نیز برای ساخت مدرسه اقدام نمایند.

در مراسم نشست با خیرین مدرسه ساز شهرستان پارس آباد که با حضور امام جمعه و فرماندار پارس آباد و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل و مدیریت شعب بانک ملی استان اردبیل و مسئولین شهرستانی و خیرین و مردم روستای بیوک خانلو برگزار شد از خیرین و فعالین حوزه مدرسه سازی شهرستان پارس آباد تجلیل شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false