×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
طرح مطالعاتی راه‌ آهن اردبیل – پارس‌ آباد شروع شد‌ه است

طرح مطالعاتی راه‌ آهن اردبیل – پارس‌ آباد شروع شد‌ه است

استاندار اردبیل گفت: طرح مطالعاتی راه آهن اردبیل – پارس آباد توسط قرارگاه خاتم الانبیاء شروع شده و تامین منابع مالی آن دنبال می شود.

به گزارش پایگاه خبری مغان از تسنیم، اکبر بهنامجو عصر امروز در حاشیه بازدید از راه آهن اردبیل – میانه اظهار داشت: راه آهن اردبیل یکی از پروژه های مهم استان اردبیل است که در توسعه اقتصادی و گردشگری استان نقش مهمی را ایفا می کند.

وی بیان کرد: این پروژه در ابتدا جزو پروژ ه های مشارکتی بود که با تلاش های انجام یافته این پروژه  جزو پروژه های ملی اولویت دار و مهم قرار گرفت.

استاندار اردبیل بیان کرد: در مجموع ۵۵۰ میلیارد تومان از طرف دولت به این پروژه تزریق شده که با همکاری خوب بانک ملی ۷۵۰ میلیارد تومان دیگر به این پروژه اعتبار تخصیص یافت.

وی بیان کرد: این مبلغ در سه قسط به پیمانکاران پرداخت می شود که نخستین مرحله آن به مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان در اختیار پیمانکاران قرار گرفته است.

اکبر بهنامجو گفت: طرح مطالعاتی راه آهن اردبیل – پارس آباد توسط قرارگاه خاتم الانبیا شروع شده و مقرر شده ۱۴ کیلومتر از کشور آذربایجان تا مرز پارس آباد توسط کشور آذربایجان ریل گذاری شود که با وصل شدن اردبیل به پارس آباد شاهد تحول عظیمی در حوزه ریلی کشور و استان خواهیم بود.

وی افزود: راه آهن یکی از زیرساخت های مهم و اساسی هر استان است و در همین راستا راه آهن اردبیل با سرعت تمام و توسط پیمانکاران مجرب در حال ادامه است.

استاندار اردبیل افزود: این پروژه به بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی کرده است و هم اکنون بیش از ۶۰۰ دستگاه ماشین آلان زیر نظر شرکت کندمان پارس در حال عملیات زیرسازی پروژه راه آهن اردبیل – میانه هستند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false