×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
لغو مصوبه انتزاع روستای عمارت از استان اردبیل تا دو هفته دیگر ابلاغ می شود

لغو مصوبه انتزاع روستای عمارت از استان اردبیل تا دو هفته دیگر ابلاغ می شود

استاندار اردبیل با اشاره موضوع روستای عمارت گفت :طی اصلاحات و تغییرات تقسیماتی در استان آذربایجان شرقی در سال ۹۵، روستای عمارت به تابعیت شهر هوراند از توابع شهرستان اهر درآمده بود که بلافاصله و با اعتراض مقامات استان موضوع پیگیری و درخواست اصلاح گردید.

به گزارش پایگاه خبری مغان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو روز جمعه در بازدید از کارخانه لبنیات شیرکوهی سبلان برزند در گرمی در پاسخ به خبرنگاران افزود : به محض اطلاع از موضوع بصورت ویژه شبانه با مقامات وزارت کشور مکاتبه شد و وزیر کشور هم در نامه ای به معاون اول رییس جمهور لزوم اصلاح مصوبه و حذف نام روستای عمارت را به هیات دولت اعلام کرد،در حال حاضر و پس از تصویب این درخواست در کمیته دفاعی سیاسی دولت ، تا دو هفته آتی موضوع در هیئت دولت طرح و نسبت به اصلاح مصوبه اقدام خواهد شد و جای هیچگونه نگرانی از این بابت نیست.

وی تصریح کرد : از بدو ورود به استان، بجد دنبال منافع استان اردبیل بوده ام و بحث کاهش حق آبه استان در ارس را به صورت ویژه پیگیری نموده و بدون هیچ گونه مسائل حاشیه ای ۲۴۰ میلیون متر مکعب آب برگشت داده شد که کار بسیار ارزشمند و عظیمی بود.

استاندار اردبیل تاکید کرد: روستای عمارت نیز مثل حق آب مغان هیچ جای نگرانی ندارد و ان شاالله تا دو هفته آینده لغو مصوبه انتزاع این روستا از استان ابلاغ خواهد شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false