×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
همایش بزرگ رزمندگان در شهرستان پارس آباد برگزار می شود

همایش بزرگ رزمندگان در شهرستان پارس آباد برگزار می شود

همزمان با قیام خونین مردم قم، همایش بزرگ رزمندگان و ایثارگران شهرستان پارس آباد در مصلی امام خمینی (ره) پارس آباد مغان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری مغان، سرهنگ پاسدار حسن نوری پیش از ظهر امروز اظهار داشت: همایش بزرگ رزمندگان و ایثارگران شهرستان پارس‌ آباد همزمان با قیام خونین مردم قم و گرامیداشت این روز در شهرستان پارس ‌آباد برگزار می‌ شود که در این زمینه برنامه ‌ریزی‌ های لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه این همایش در مصلای امام خمینی(ره) پارس ‌آباد مغان برگزار خواهد شد، افزود: همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان پارس ‌آباد صبح روز چهارشنبه ۱۹ دی‌ماه راس ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه پارس ‌آباد بیان کرد: این مراسم با حضور  سخنران کشوری و یکی از سرداران دوران دفاع مقدس و مدافع حرم برگزار خواهد شد تا از دلاوری‌ ها و مجاهدت مردم در این ایام سخنرانی شود.

نوری هدف از برگزاری این همایش بزرگ را ایجاد و افزایش همدلی و تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: استفاده از تجربیات رزمندگان و ایثارگران دوران هشت سال جنگ تحمیلی در راستای انتقال به نسل جدید و ترویج فرهنگ جهاد و شهادتدر شهرستان از دیگر اهداف این همایش به شمار می ‌رود.

فرمانده سپاه ناحیه پارس‌ آباد گفت: از عموم بسیجیان و اقشار مختلف مردم برای حضور در این مراسم دعوت می‌ شود که تلاش می‌ کنیم با برنامه ‌ریزی و اطلاع‌ رسانی‌ ها لازم زمینه‌ ساز برگزاری هر چه باشکوه‌ تر این همایش معنوی و ارزشی شویم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false