×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
کشف فساد در سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل/ مدیرعامل و ۲ پرسنل دستگیر شدند

کشف فساد در سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل/ مدیرعامل و ۲ پرسنل دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: در پی کشف فساد در سازمان پارک‌ ها و فضای سبز شهرداری استان اردبیل مدیرعامل و دو نفر از پرسنل این مجموعه دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

به گزارش پایگاه خبری مغان به نقل از فارس، ناصر عتباتی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کشف فساد در سازمان پارک‌ ها و فضای سبز شهرداری استان اردبیل مدیرعامل و دو نفر از پرسنل این مجموعه دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

وی افزود: در این رابطه مدیرعامل و دو نفر از پرسنل این مجموعه دستگیر و تعدادی از پیمانکاران نیز تحت تعقیب  قرار گرفتند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: فاکتور‌ سازی، تبانی، دریافت رشوه و پورسانت و تضییع حقوق بیت‌ المال از اتهامات اصلی این افراد است.

ناصر عتباتی با توجه به کشف فساد چند صد میلیون تومانی در مرکز وصول درآمدهای مجتمع تفریحی شورابیل طی هفته‌ های اخیر و بازداشت متهم، با هشدار به مراجع نظارتی بر مجموعه‌ های مدیریت شهری تاکید کرد: در موارد کشف فساد در ادارات دولتی و مجموعه مدیریت شهری، مراجع نظارتی که کم کاری کرده‌ اند نیز تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان داشت: یکی از وظایف شورای شهر به عنوان منتخبین مردم نظارت دقیق بر عملکرد شهرداری‌ ها و زیر مجموعه آنان است که این مهم باید به طور جدی در نظر گرفته شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false