×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
شخصیت شناسی از روی فرم شانه ها

روش جالب دیگری برای شخصیت شناسی دقت در فرم حالت سرشانه هاست ، به طبع افرادی که شانه های خمیده دارند از نظر شخصیتی با افرادی که شانه بالا هستند متفاوتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مغان به نقل از نمناک، شخصیت انسان را از راه های مختلف می توان تشخیص داد که شکل شانه ها یکی از راه هاست.  شانه ها نقش بسیار مهمی را در تقویت ستون فقرات و اندام های دیگر ایفا می کند همچنین به این که چه مقدار شخص قوی یا سخت کوش است به شناخت این مورد کمک می کند برای دانستن روش این سبک شخصیت شناسی ادامه این بخش از نمناک را بادقت مطالعه کنید.

شخصیت شناسی فرم های مختلف شانه

افرادی که شانه های خمیده دارند:کمی درونگرا هستند و خیلی ارتباط های اجتماعی ندارد . این افراد بیشتر از ذهن خود استفاده می کنند تا از بدنشان ، آنها معمولاً در سنین ۴۰ سالگی با سلامتی درچار چالش می شود و دوستان کمی هم دارند و بعضی از آنها اغلب دچار افسردگی و مشکلات روانشناسی می شود.

شخصیت شناسی فرم شانه های افتاده

افرادی که شانه های خمیده و گردن جلوی دارند :افرادی که چنین نشانه هایی دارند هنگام راه رفتن پاهای شان کشیده می شود که نشانه مهمی است. افرادی که شانه های رو به بالایی دارند :این افراد راست قدم می زند و ازدواج های به تأخیر افتاده دارند و در زندگی معمولا ناسازگار هستند.

شخصیت شناسی
شخصیت شناسی

شخصیت افراد با شانه های عادی :

این دسته افراد زندگی متعادلی دارند می دانند که چه زمانی و چطور احساسات خود را کنترل کنند و می دانند که چه مقدار سخت کوش باشند تا به موفقیت برسند ، موفقیت شان در سن ۳۶ سالگی به دست می آید. شانه های راحت با ماهیچه های پیچ خورده :افرادی که این چنین هستند با مشکلات سلامتی مثل ستون فقرات ، قلب روبرو می شوند و این کمردرد در زندگی شخصی و شغلشان تأثیر می گذارد. شانه های به سمت بیرون کشیده شده :افرادی که این نوع نشانه را دارند احساساتی هستند و تصمیمات بدون فکری میگیرند و آنها عمیقا از زندگی شخصی و حرفه ای خودداری می کنند.

شخصیت شناسی
شخصیت شناسی


true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false