×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
اطلاعیه مهم در خصوص «جذب و نحوه بکارگیری نیروی انسانی در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان»

اطلاعیه مهم در خصوص”جذب و نحوه بکارگیری نیروی انسانی در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان”

بزودی جذب و نحوه بکارگیری نیروی انسانی در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از طریق سایت رسمی شرکت و مطبوعات و رسانه های جمعی منتشر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری مغان به نقل از روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم” کار “در شرکت سهامی کشت و صنعت و دامپروری مغان می رساند، هر گونه اطلاعیه جذب و بکارگیری نیروی انسانی صرفا از طریق سایت رسمی شرکت و یا با انتشار آگهی از طریق مطبوعات کثیرالانتشار به اطلاع عموم خواهد رسید.

متاسفانه اخیرا بعضی از افراد با سوء استفاده از این موضوع و با درج اطلاعیه در کافی نت ها اقدام به ثبت نام نموده و حتی با اخذ مبالغی از بعضی متقاضیان اقدام به نام نویسی جهت اشتغال در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان می نمایند.

لذا ضمن تکذیب چنین مواردی به استحضار می رساند: بزودی نحوه بکارگیری نیروی انسانی از طریق سایت رسمی شرکت و مطبوعات و رسانه های جمعی منتشر خواهد شد.

بدیهی است هرگونه سوء استفاده از نام و آرم شرکت و یا درج اطلاعیه و آگهی تحت عنوان استخدام و بخصوص دریافت مبالغی تحت عنوان حق ثبت نام منع قانونی داشته و موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false