×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
مبنای قیمت گذاری، اهلیت ، حق و حقوق عشایر و نیروی انسانی مهمترین مسائل در واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان است

مبنای قیمت گذاری ، اهلیت ، حق و حقوق عشایر و نیروی انسانی مهمترین مسائل در واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان است


نماینده مردم پارس‌ آباد و بیله‌ سوار در مجلس شورای اسلامی : بنده مخالف خصوصی‌سازی نیستم اما در بحث شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان مسئله اساسی واگذاری به بخش خصوصی نیست بلکه مبنای قیمت گذاری ، اهلیت، حق و حقوق عشایر محدوده نشین و نیروی انسانی از مهمترین مسائل در این خصوص است.

به گزارش پایگاه خبری مغان، شکور پور حسین شامگاه گذشته در نشست با اصحاب رسانه شهرستان پارس آباد که در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مشکل بیکاری به عنوان مهم‌ ترین مشکل کشور مطرح است و شهرستان پارس آباد هم در این مورد استثنا نیست به طوری که بیش از هشتاد درصد مراجعات مردمی در خصوص اشتغال می‌باشد.

وی در خصوص واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: بنده مخالف خصوصی‌ سازی نیستم اما در بحث شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان مسئله اساسی واگذاری به بخش خصوصی نیست بلکه مبنای قیمت گذاری ، اهلیت، حق و حقوق عشایر محدوده نشین و نیروی انسانی از مهمترین مسائل در این خصوص است.

نماینده مردم پارس‌ آباد و بیله‌ سوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به جهش قیمت‌های اخیر و تورم حاکم بر اراضی و املاک و دارایی‌ها قیمت پایه برای شرکت کشت و صنعت مغان نصف قیمت واقعی است.

جذب ۵۰۰ نفر نیرو در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان امسال

وی در خصوص اینکه جزییات قرارداد شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان را تاکنون ندیده‌ام، گفت: طبق قول استاندار طی تفاهم با خریدار شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قرار است تا عید ۵۰۰ نفر نیرو جذب شود و از سال‌های بعدی هم جذب نیرو افزایش پیدا خواهد کرد.

شکور پورحسین بیان داشت: طبق ماده ۲۱ قانون مدیریت خدمات کشوری با کارمندان رسمی یا ثابت دستگاههای اجرایی که تمام یا بخشی از آنها به بخش غیردولتی واگذار می شود، انتقال به سایر واحدها، بازخرید و موافقت با مرخصی بدون حقوق و اشتغال به بخش غیردولتی است اعمال خواهد شد.

نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار ادامه داد: بسیاری از پرسنل شرکت طی تماسی با بنده از انتقال به سایر بخش‌ها و از موقعیت شغلی‌شان می‌گویند، چگونه بخش خصوصی می‌خواهد ایجاد اشتغال کند و این نیروها را هم حفظ کند، اگر احساس کنم رانتی از لحاظ واگذاری حاکم است بدون هیچگونه تعارفی اجازه چنین کاری نخواهم داد.

پورحسین در خصوص سوال یکی از خبرنگاران در خصوص شائبه‌های تغییر فرماندار شهرستان پارس آباد، تاکید کرد: این مساله شایعه‌ای بیش نیست، از زمان حضور فرماندار در این تصدی در بحث‌های کلان منطقه تلاش می‌کنم همراه وی باشم.

عدم جایگزینی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی با بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد را پیگیری می کنیم

عضو کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص بیمارستان جدیدالاحداث شهرستان پارس آباد گفت: بیش از ۶ جلسه در این خصوص در سطح وزیر برگزار شده و پیگیری ویژه‌ای در خصوص عدم جایگزینی این بیمارستان  با بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد داشتم.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار گفت: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی پارس آباد پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارد و امیدواریم با افتتاح آن برخی از مشکلات بهداشت و درمان منطقه رفع شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false