×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ایجاد شهرک صنعتی غیردولتی در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

ایجاد شهرک صنعتی غیردولتی در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

فرماندار شهرستان پارس آباد : با ایجاد شهرک صنعتی غیردولتی در کشت و صنعت مغان سرعت سرمایه گذاری در شهرستان افزایش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری مغان، جلسه هماهنگی برای ایجاد شهرک صنعتی غیر دولتی ۲۰هکتاری در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان محدوده باغات میوه و جنب کارخانه کنسانتره پروسس میوه امروز سه شنبه با حضور علایی فرماندار شهرستان پارس آباد و نمایندگان شرکت مغان و دیگر مدیران دستگاه های مرتبط در این خصوص در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد در این نشست از ضرب الاجل ۲۴ ساعته برای پاسخ به استعلامات ایجاد  شهرک صنعتی غیر دولتی۲۰ هکتاری در باغات میوه سخن خبر داد و گفت: استارت آغاز شهرک صنعتی ۲۰ هکتاری برای ایجاد صنایع تبدیلی به منظور فرآوری محصولات استهسال شده از شرکت کشت و صنعت مغان و پرهیز از خام فروشی شروع شده است و به همت سرمایه گذار جدید، شرکت مغان به مرحله جدیدی از حیات اقتصادی خود قدم گذاشته است.

علایی با بیان اینکه ظرف ۲۴ ساعت آینده تمامی مکاتبات اداری برای ایجاد شهرک صنعتی باید پاسخ داده شود، تصریح کرد: تمامی ادارت و نهادهای دولتی باید در کمترین زمان ممکن به استعلامات و مکاتبات اداری سرمایه گذاران در منطقه پاسخ داده و در صدد تسهیل سرمایه گذاری در شهرستان پارس اباد اهتمام ورزند.

او به نقل از سرمایه گذار جدید شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان خاطر نشان ساخت: طبق صحبت های بعمل آمده ، سیاست های پیش رو در راستای پرهیز از خام فروشی با ایجاد صنایع تبدیلی و فراوری به منظور صادرات محصولات استهسال شده در منطقه خواهد بود.

ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی و پایانه صادراتی در آینده نزدیک

فرماندار شهرستان پارس آباد در بخش دیگری از سخنان خود به ایجاد پایانه صادراتی در آینده نزدیک اشاره کرد و افزود: صادرات محصولات منطقه با ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی و پایانه صادراتی وارد فاز جدیدی فعالیت اقتصادی خود خواهد شد.

ایجاد بزرگترین کارخانه رب خاورمیانه در منطقه

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد از ایجاد بزرگترین کارخانه رب خاورمیانه در منطقه خبر داد و ابراز داشت: بزرگترین کارخانه رب خاورمیانه با شیوه برداشت مکانیزه نیز بزودی در منطقه پایه ریزی خواهد شد و به مجموع صنایع منطقه افزوده خواهد شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false