×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
به چهل سالگی رسیدن انقلاب اسلامی در زمره شگفتی های تاریخ بشر است

به چهل سالگی رسیدن انقلاب اسلامی در زمره شگفتی های تاریخ بشر است

امام جمعه اصلاندوز گفت: به چهل سالگی رسیدن انقلاب اسلامی با عبور از همه توطئه ها،فتنه ها و فشارهای ممکن و متصور،یک معجزه و در زمره شگفتی های تاریخ بشر است.

به گزارش پایگاه خبری مغان به نقل ارس تبار، حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مسئولان و محققان پژوهشکده علوم شناختی اشاره کرد و گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار فرمودند: دانشمندان و محققان و مراکز علمی و پژوهشی برای ادامه پرشتاب حرکت علمی کشور به خصوص در زمینه علوم باید با توکل به خدا و با نیت الهی از جان مایه بگذارند و شب و روز نشناسند و مسئولان کشور به ویژه دولت نیز باید به این موضوع توجه جدی داشته باشد.

وی در ادامه به اقدامات رضاشاه در کشور اشاره کرد و گفت: جدایی رشته کوههای آرارات و بخشیدن به ترکیه ، کشتار و تبعید بیش از ۲۴ هزار نفر از مردم ایران ، توهین به ناموس ایرانی و دستور کشف حجاب ، نسل کشی در تبریز و ویران کردن آثار باستانی و کتابهای مردم تبریز، ممنوعیت عزاداری امام حسین علیه السلام در ماه محرم و صفر، بخشیدن کل اروندرود به عراق ، امضای قرارداد ننگین سعدآباد و جدایی بخش های زیادی از ایران اقداماتی هستند که رضا شاه در کشور انجام داد.

خطیب نماز جمعه اصلاندوز افزود: از تاریخ معاصر یا تاریخ ۲۵۰ ساله اخیر به راحتی می توان فهمید که چندین شهر ایران در شمال شرق و جنوب ایران به دلیل بی کفایتی پادشاهان زمان قاجار و پهلوی از کشور جدا شدند.

وی با تبریک فرارسدین دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل ، تحول روحی در مردم و تحقق وحدت کلمه ، غلبه قدرت ایمان بر قدرت شیطان،همراهی خداوند با قیام مردم و انقلاب باطنی مردم با عنایت خداوند را از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

به چهل سالگی رسیدن انقلاب اسلامی در زمره شگفتی های تاریخ بشر است

حجت الاسلام والمسلمین اسد زاده با بیان اینکه به کوری چشم همه دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران ، جمهوری اسلامی در آستانه چهل ساله شدن قرار دارد گفت: به چهل سالگی رسیدن این انقلاب با عبور از همه توطئه ها ، فتنه ها و فشارهای ممکن و متصور ، یک معجزه و در زمره شگفتی های تاریخ بشر است.

وی افزود: تاریخ بشر در حافظه خود چنین شگفتی و عظمتی را به ثبت نرسانیده بود که یک نظام دینی و ولایی در برابر همه قدرت های شیطانی روزگار خود به مدت چهل سال دست به مقاومت و ایستادگی زده و با حرکتی پرشتاب و رو به جلو زمینه افول و زوال قدرت دشمنانش را فراهم کند.

امام جمعه اصلاندوز گفت: آیندگان ، ملت بزرگ مومن شجاع و انقلابی ایران را به دلیل خلق چنین عظمتی برای جبهه خداپرستان استکبار ستیز خواهند ستود.

حجت الاسلام والمسلمین اسد زاده بیداری اسلامی ، فرهنگ مقاومت و استقامت و بیداری ملت ها را از رویکردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و استقلال و حفظ تمامیت ارضی ، ارتقای جایگاه ایران در جهان ، امید افزایی در جهان اسلام ، رشد اسلام خواهی و بیداری اسلامی در جهان ، رشد آزادی و تشویق جوانان به آزاد اندیشی ، محرومیت زدایی ، رشد و گسترش معنویت ، توسعه عدالت اجتماعی ، مبارزه با عوامل فساد ، فناوری هسته ای و رشد علمی و صنعتی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی از زبان مقام معظم رهبری در طول چهل سال برشمرد.

وی ضمن محکومیت حرکت غیر انسانی آمریکا در دستگیری خانم مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی وی گفت: کشوری که ادعای الگو بودن برای دیگران را دارد و دم از حقوق بشر و حقوق زنان می زند ، اقدام به دستگیری خانم هاشمی به علت اعتقاد و عقیده اش می کند.

از امام جمعه اردبیل به خاطر دفاع از حقوق مردم و عشایر مغان قدردانی می کنیم

خطیب نماز جمعه اصلاندوز با قدردانی از آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به خاطر دفاع از حقوق مردم و عشایر مغان گفت: غیور مردان دلاور و استوار عشایر که در طول تاریخ خود با تقدیم شهدا در مقابله با قشون روسیه در جنگ اصلاندوز حماسه ها و رشادت های زیادی خلق کردند.

حجت الاسلام اسدزاده در پایان از برگزاری یادواره شهدا ۱۸۵ شهید عشایر استان اردبیل توسط سپاه ناحیه عشایری خبر داد و گفت: این مراسم با سخنرانی سردار سیف فرمانده بسیج عشایری کشور در روز چهارشنبه دهم بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح در سالن ۹ دی اصلاندوز برگزار می شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false