×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
صادرات و واردات استان اردبیل بیش از ۷۰درصد رشد دارد

صادرات و واردات استان اردبیل بیش از ۷۰درصد رشد دارد

استاندار اردبیل گفت: با توجه به شبانه روزی شدن گمرک بیله سوار و امنیت منطقه صادرات و واردات از گمرکات استان اردبیل بیش از ۷۰درصد رشد نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری مغان ، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در جریان دیدار با کارکنان و بازدید از گمرک استان به مناسبت روز جهانی اظهار کرد: وفاق و همدلی در مرزهای شمالی استان بخصوص در گمرک بیله سوار و تلاش شبانه روزی عوامل گمرک باعث شده میزان مسافر افزایش قابل توجهی داشته باشد.

وی با بیان اینکه اداره کل شدن گمرک بیله سوار پیگیری می شود افزود: از زمانی که این گمرک ۲۴ ساعته شده است کارکنان آن با تمام ظرفیت و شیفت کاری بدون افزایش نیرو تلاش می کنند و جز امن ترین گمرکات کشور محسوب می شود.

استاندار اردبیل ضمن تبریک روز جهانی گمرک افزود: کار عوامل گمرک به نوعی بین المللی است باید با رفتارهای مطلوب باعث جذب گردشگر و ارزآوری بیشتر به استان شوند.

در صورت راه اندازی منطقه آزاد و منطقه ویژه اقتصادی عملکرد گمرک استان چند برابر می شود

وی با بیان اینکه در صورت راه اندازی منطقه آزاد و منطقه ویژه اقتصادی عملکرد گمرک استان چند برابر می شود گفت: سیب زمینی بصورت شبانه روزی و در کوتاهترین زمان از گمرک بیله سوار صادر می شود و با هوشیاری عوامل مرزبانی و کارکنان گمرک تجار نگرانی صادرات را ندارند.

بهنام جو با بیان اینکه باید سرمایه گذاران و تجار را تکریم کنیم افزود: وقتی این افراد احساس رضایت بکنند، قطعا با اقداماتی که انجام می دهند برای استان منشا خیر و برکت خواهند بود.

استاندار اردبیل ادامه داد: کارها و قوانینی که برای سرمایه گذاران کمک می کند باید مدنظر قرار گیرد و کارخانه هایی که صادرات بیشتری دارند با کمی برنامه ریزی و به تناسب امکانات می توانیم میزان کارکرد و آمار صادرات ارز اور را چندین برابر افزایش دهیم که برای اشتغال استان بصورت مستقیم تاثیر گذار خواهد بود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false