×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
مسکن مهر اردبیل  شهریور ماه سال آینده به بهره برداری می رسد

مسکن مهر اردبیل شهریور ماه سال آینده به بهره برداری می رسد

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به دستور رئیس جمهور پرونده مسکن مهر کشور تا پایان سال ۹۸ بسته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری مغان ، احمد اصغری مهرآبادی عصر شنبه در جلسه شورای مسکن استان اردبیل تصریح کرد: دولت نسبت به پروژه‌ های مسـکن مهر بی‌ تفاوت نبوده و به صورت متوسط در هر سال ۲۰۰ هزار واحد تکمیل می‌ شود.

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل و بهره‌ برداری به موقع پروژه‌ های مسـکن مهر نیازمند هماهنگی و تعامل تمامی دستگاه‌ های اجرایی هستیم، افزود: صرف نظر از پروژه‌ هایی که دارای مشکلات حقوقی و دادگاهی هستند تمامی طرح‌ های مورد اجرای مسکن مهر تا پیش از پایان سال ۹۸ پایان خواهند رسید.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: در برخی از استان‌ های کشور شاهد تکمیل و به بهره‌ بردرای رسیدن طرح‌ های مرتبط با مسکن مهر بوده و امیدوار بودیم که در اردبیل نیز این اتفاق رقم بخورد که به دلیل پاره‌ ای از مشکلات این امکان محقق نشد.

اتمام پروژه‌ های مسکن مهر اردبیل تا شهریورماه سال آتی

اصغری مهرآبادی با ابراز امیدواری برای اتمام پروژه‌ های مسـکن مهر اردبیل تا شهریورماه سال آتی، افزود: این استان در بحث مسـکن مهر مناسب عمل کرده و امیدواریم به زودی تکمیل تمامی واحدهای مورد اجرا را شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: از مجموع ۴۶ هزار مسکن مهر استان اردبیل تنها ۸۰۰ واحد باقی مانده و با تخصیص اعتبارات مورد نیاز این واحدها نیز به بهره‌ بردرای خواهند رسید.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در پروژه‌ های  دارای مشکل تصمیم گرفته شد تا برای رفع موانع حمایت‌ های لازم در سریعترین زمان ممکن اتخاذ شود ، افزود: با تامین اعتبارات مورد نیاز و در راستای اجرای طرح‌ های حمایتی از سوی وزارت راه احداث شش باب مدرسه در استان اردبیل محقق خواهد شد.

وی تاکید کرد: علاوه بر ساخت شش باب مدرسه جدید در مسکن مهر اردبیل ، تعهد شده بود که ۸ باب مدرسه در مسکن مهر ساخته شود که از این تعداد ۵ مدرسه ساخته و پروژه ۳ مدرسه دیگر نیمه‌ تمام می‌ باشد و همچنین در بحث مسجد هم قرار بود ۸ مسجد ساخته شود که کار ۷ مسجد به اتمام رسیده است.

اصغری مهرآبادی به سختی کار و کمبود منابع مالی نیز اشاره کرد و یادآور شد: مشارکت دستگاه‌ ها در تکمیل تمامی طرح‌ های مرتبط با مسکن مهر ضروری است تا دولت در عمل به تعهدات خود در این حوزه به شکل مورد انتظاری عمل نماید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false