×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
مساعدت لازم جهت تامین نیروی انسانی بیمارستان تازه تاسیس پارس آباد انجام می‌ شود

مساعدت لازم جهت تامین نیروی انسانی بیمارستان تازه تاسیس پارس آباد انجام می‌ شود

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: تلاش و مساعدت لازم جهت تامین نیروی انسانی بیمارستان تازه تاسیس پارس آباد انجام می‌ شود تا در سریع‌ ترین زمان نیروی انسانی متخصص بیمارستان تامین شود.

به گزارش پایگاه خبری مغان، جمشید انصاری در جریان بازدید از پروژه بیمارستان شهدای شهرستان پارس آباد مغان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز بازدیدی را از بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تازه تاسیس داشتیم که کارهای تجهیز باید نهایی شود و قطعا بابت تامین نیروی انسانی هم وزارت بهداشت و درمان باید اقدام کند.

وی افزود: از مجموع مجوزهایی که در اختیار وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته این وزارت خانه در جهت پیش بینی و تامین نیروی انسانی مورد نظر خود اقدام خواهد کرد.

وزارت بهداشت براساس بخش‌های تخصصی اقدام به جذب نیرو در بیمارستان شهدای پارس آباد می کند

معاون رییس جمهور با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد تا در سریع‌ ترین زمان تشکیلات بیمارستان به تصویب نهایی رسیده و نیروی انسانی متخصص این بیمارستان تامین شود، گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی براساس بخش‌ های تخصصی و متناسب با نیازهای خود اقدام به جذب و تامین نیروی انسانی خواهد کرد.

انصاری همچنین در خصوص حضور اتباع کشور جمهوری آذربایجان در بیمارستان‌ شهرستان مرزی پارس‌ آباد تصریح کرد: از زمان استقلال کشور جمهوری آذربایجان یک رابطه رو به رشدی را با این کشور همسایه داشته‌ ایم و در بسیاری از زمینه های علمی، اقتصادی، بهداشتی و درمانی و فنی همکاری‌ های مناسبی بین دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان برقرار است.

وی ادامه داد: با توجه به هم مرز بودن با این کشور دوست و همسایه بین ایران و جمهوری آذربایجان هرگونه خدمات به خصوص در حوزه بهداشت و درمان به اتباع و شهروندان جمهوری آذربایجان را ارائه می کنیم.

جذب ۱۵۰ هزار نفر در ۵ سال گذشته در کشور

انصاری در خصوص استخدام در سازمان ها و نهادهای دولتی گفت: در طول سال های گذشته به صورت سالانه استخدام در سازمان ها و نهادهای دولتی انجام شده و متناسب با خروج نیرو از این سازمان ها جذب نیرو نیز انجام شده است.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به جذب بیش از ۱۵۰ هزار نفر نیرو در طول پنج سال گذشته خاطرنشان کرد: متناسب با نیروی خروجی از دولت آزمونهای جذب نیرو انجام گرفته به طوری که در هفته گذشته ثبت نام آزمون استخدامی انجام و در سال آینده نیز ثبت نام و آزمون استخدام جدید انجام می شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false