×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در اردبیل + تصاویر

جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در اردبیل + تصاویر

همزمان با سراسر کشور جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران در استان اردبیل نیز با حضور پرشور مردم غیور و ولایی اردبیل زیر بارش رحمت الهی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مغان، راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در دارالرشاد اردبیل نیز با حضور مردم غیور و ولایی اردبیل زیر بارش رحمت الهی برگزار شد.

راهپیمایی مردم اردبیل از ایستگاه سرعین به سمت میدان مصلی و  شیر زنان این دیار نیز از میدان شریعتی این شهر راهپیمایی خود را آغاز کردند و با شعار‌های انقلابی و ضد استکباری فریاد خشم خود را از نظام کفر و حمایت قاطع خود را از انقلاب اسلامی و آرمان‌ های بی ‌بدیل آن نشان می ‌دهند.

مردم وفادار اردبیل در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و در صیانت از دستاوردهای ۴۰ سال انقلاب اسلامی که برای به دست آوردن آن خون دل خوردند امروز به خیابان‌ ها آمدند تا بار دیگر فریاد استقلال‌ طلبی و آزادی خود را سر داده و کاخ مستکبران را بر سر آن‌ ها خراب کنند.

راهپیمایی امروز نمود و نشانه‌ ای از وحدت و همدلی امت اسلامی در برابر خیانت‌ های نظام استکباری بود که سعی می‌ کنند بین ملت و نظام خدشه و خلل ایجاد کنند.

راهپیمایی با شکوه امروز نه تنها این ادعا را باطل کرده بلکه ثابت می‌ کند که یاوه‌ سرایان علیه جمهوری اسلامی ایران هیچگاه نمی‌ توانند بین نظام اسلامی و صفوف به هم فشرده ملت خدشه ‌ای ایجاد کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false