×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان پارس آباد + تصاویر

جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان پارس آباد + تصاویر

مردم شهرستان پارس آباد با حضور گسترده و پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری مغان، همزمان با سراسر کشور مردم ولایتمدار و انقلابی پارس آباد در مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و «استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی» با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

 راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه از دو مسیر میدان سپاه و روبروی پمپ بنزین جدید به طرف چهارراه امام خمینی (ره) شروع شد و مردم شهرستان پارس آباد یکبار دیگر با خروش انقلابی خود همچون سال‌های گذشته انقلابی گری خود را به نمایش گذاشتند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید سعید رشادی، امام جمعه شهرستان پارس آباد و سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان پارس آباد خاطر نشان کرد: مردم شهرستان پارس آباد با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر اعلام کردند که پای ارزش‌ های انقلاب و اسلام تا آخرین نفس ایستاده ‌اند و خواهند ایستاد.

وی افزود: اگر دشمن در طول ۴۰ سال نتوانسته به هدف ‌های شوم خود برسد، من بعد هم نخواهد رسید چرا که مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌ گیریم، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در عرصه علمی رتبه ۱۶ جهان است و از نظر فرهنگی، فرهنگ ایران اسلامی در اقصی نقاط جهان هوادار دارد.

وی ادامه داد: در عرصه دینی تنها کشوری هستیم که می ‌توانیم قاطعانه بگوییم که قانون اساسی کشورمان برگرفته از قرآن و احادیث معصومین و تنها کشوری هستیم که حاکم آن، ولی فقیه یعنی نائب امام زمان (عجل ا… تعالی فرجه الشریف) است.

حجت الاسلام رشادی اظهار داشت: در عرصه عدالت اجتماعی و در ارتباط با برگزاری انتخابات و همه پرسی رتبه اول دنیا را کسب کرده ‌ایم و توانسته ‌ایم مردم سالاری دینی را محقق کنیم.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در عرصه نظامی صاحب فناوری و ۱۰۰ درصد خودکفا شده است، بطوری که در بحث موشکی قدرت برتر منطقه هستیم.

امام جمعه شهرستان پارس آباد در خصوص اینکه ضامن استقلال، اسلامیت و اقتدار کشور ولایت فقیه است، گفت: ولایت فقیه در طول ۴۰ سال همواره توانسته است کشور را از بحران‌ها نجات داده و رهبری کند و همواره نقش محوریت را در حفظ انسجام ملت و یکپارچه مردم و حفظ ارزش‌های انقلابی و دینی ایفا کند.

وی اظهار داشت: امروز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می ‌گیریم در حالی که از لحاظ امنیتی در بحران ‌ترین و ناآرامی‌ ترین نقطه جهان، آرام‌ ترین نقطه کشور به برکت عنایت پروردگار، دعای شهیدان و در سایه فداکاری ‌های سربازان امام زمان (عجل ا.. تعالی فرجه الشریف) هستیم و این موضوع مایه تعجب تمامی کشور‌های جهان شده است.

به آتش کشیدن پرچم رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا توسط دانشجویان و برپایی ایستگاه نقاشی و سلامت در جشن چهل سالگی انقلاب از جمله جلوه های نوع دوستی راهپیمایی ۲۲ بهمن پارس آباد بود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false