×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
پیام تشکر نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

پیام تشکر نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن 

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل با صدور پیام مشترک از حضور گسترده مردم شریف استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری مغان، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل با صدور پیام مشترک از حضور گسترده مردم شریف استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

حضور دریاوار و وحدت آفرین مردم همیشه در صحنه استان در راهپیمایی  ۲۲ بهمن که یقینا، با درک صحیح شرایط حسّاس و مسائل روز منطقه ای و بین المللی انجام یافت  سیل خروشان جمعیت را به اقیانوس بزرگ  ملت ایران در بزرگداشت انقلاب اسلامی و پاسداشت دستاوردهای بی نظیر آن ، پیوند داد و صحنه های غرور آفرینی را  به یادگار گذاشت.

آری ، مشارکت پر شعور اهالی فهیم مناطق مختلف استان در جشن ملی چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، چنان شکوه زیبایی آفرید که نه تنها در قلوب دوستداران ایران همیشه سربلند، بلکه در اذهان دشمنان قسم خورده آن نیز مانا و جاودانه خواهد ماند. 

اینک در سالگرد طلیعه بهار پیروزی ؛ این جانبان، ضمن شکرگزاری به درگاه پروردگار متعال که یک سال دیگر از عمرمان را در عصر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داد از آحاد مردم مومن، انقلابی و غیرتمند استان که دیگربار وحدت ملی و انسجام اسلامی خویش را با افتخار و اقتدار تمام  به نمایش گذاشتند، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده ، سعادت ، سربلندی و بهروزی روز افزون همگان را از پیشگاه خداوند منان مسألت می‌ نماییم.

سیدحسن عاملی                                                       اکبر بهنام جو
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل                 استانداراردبیل

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false