×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
مقابله با تحریم های اقتصادی وظیفه همگانی است

مقابله با تحریم های اقتصادی وظیفه همگانی است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: : در شرایط کنونی اقتصادی کشور و اعمال فشارها و تحریم های اقتصادی از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی وظیفه تمامی مسؤولان و مدیران است تا در مقابل این نقشه‌های دشمنان ایستاده و توطئه‌های آنان را خنثی کنند.

 به گزارش پایگاه خبری مغان، عباس تابش پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل که در سالن همایش اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: پدافند مقابله با جنگ اقتصادی که دشمنان علیه کشور آغاز کرده اند و با اعمال فشارهای بیشتر قصد ضربه زدن به کشور را دارند، برنامه های مدون است و در این راستا تمامی مسؤولان، مصرف کنندگان، تولیدکنندگان و مردم در هر جایگاهی باید با همفکری و همکاری تصمیمات مناسبی برای توسعه کشور بگیرند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در شرایط کنونی اقتصادی کشور و اعمال فشارها و تحریم های اقتصادی از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی وظیفه تمامی مسؤولان و مدیران است تا در مقابل این نقشه‌ های دشمنان ایستاده و توطئه‌ های آنان را خنثی کنند.

تابش گفت: استان اردبیل پتانسیل‌ های بسیار مناسبی در حوزه‌ های مختلف اقتصادی اعم از صنعت، کشاورزی و گردشگری دارد که در این راستا نیز اقدامات مناسبی در استان انجام شده اما همچنان جای کار و پیشرفت بسیاری موجود است.

رئیس سازمان حمایت از مصرف‌ کنندگان و تولیدکنندگان بیان کرد : در بحث تسهیل‌ گری امر سرمایه‌ گذاری و ایجاد اشتغال و رونق تولید استفاده از پتانسیل‌ های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بسیار مؤثر است که در این راستا باید با استفاده از ظرفیت‌ های این ستاد برای رفع موانع سرمایه‌ گذاران و فعالان بخش خصوصی تلاش بیشتری انجام شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false