×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
برنامه ریزی ها ی افق ۱۴۰۰ باید باتوجه به ظرفیتهای موجود در شهرستان انجام گیرد

برنامه ریزی ها ی افق ۱۴۰۰ باید باتوجه به ظرفیتهای موجود در شهرستان انجام گیرد

فرماندار شهرستان گرمی تاکید کرد: روسای ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان برنامه های خود را با محوریت اشتغال تا افق ۱۴۰۰ امکان سنجی نمایند.

به گزارش پایگاه خبری مغان، علی بهشتی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان گرمی گفت : با توجه به اجرای طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در شهرستان مبلغ ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در راستای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی پرداخت می شود.

وی افزود: دستگاههای اجرایی شهرستان با بررسی کامل اهلیت سرمایه گذران و فرایند نگری تمام توان خود را در جهت جذب تسهیلات از محل بانک سینا تلاش نموده و طرح هایی را معرفی نمایند که طبق اولویت و نیاز های شهرستان اثر بخشی بیشتری را داشته باشد.

فرماندار شهرستان گرمی با اشاره به افتتاح شعبه بانک سینا گفت: طبق تفاهمنامه فی ما بین بنیاد علوی، بانک سینا و استانداری اردبیل این تسهیلات با نرخ ۱۸ درصد است که ۵ درصد بنیاد علوی و ۵ درصد استانداری اردبیل بصورت یارانه پرداخت می‌ کنند و ۸ درصد نیز متقاضیان تسهیلات پرداخت می‌ کنند.

علی بهشتی فرماندار شهرستان مغان تصریح کرد : طرح هایی مورد تصویب قرار می گیرد که دارای توجیه فنی، مالی و اقتصادی باشد و با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال زیادی را در شهرستان فراهم و ایجاد کند.

رئیس کارگروه اشتغال شهرستان گرمی در پایان با اشاره به توسعه شهرستان افزود: روسای ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان برنامه های خود را با محوریت اشتغال تا افق ۱۴۰۰ امکان سنجی نمایند و با اشاره به پتانسیل های شهرستان در بخش های مختلف به ویژه کشاورزی و تغییر الگوی کشت را در اولویت قرار داده و از ظرفیت های مرکز رشد واحد های فن آوری شهرستان نیز در زمینه ایجاد اشتغال با فن آوری های بروز استفاده کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false