×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true

پروازهای فرودگاه پارس آباد مغان تعطیل شد/ فرودگاه پارس آباد مغان به هیچ عنوان زیان ده نیست

فرودگاه پارس آباد

رئیس فرودگاه پارس آباد مغان گفت: فرودگاه این شهرستان زیان ده نیست و مسئولان استانی و شهرستانی از تنها فرودگاه منطقه مغان حراست کنند.

به گزارش پایگاه خبری مغان ، سید پیمان آتش زر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حالی پروازهای شرکت هواپیمایی هما در فرودگاه پارس آباد مغان لغو می شود که برخلاف مراکز استانها، تعدد پروازها و تنوع شرکت های هواپیمایی در این شهرستان وجود ندارد.

فرودگاه پارس آباد مغان به هیچ عنوان زیان ده نیست

رئیس فرودگاه پارس آباد مغان با اشاره به استقبال خوب مسافران از پروازهای پارس آباد مغان افزود: فرودگاه پارس آباد مغان به هیچ عنوان زیان ده نیست و مسئولان استانی و شهرستانی باید از تنها فرودگاه منطقه مغان که نماد قابلیت و توسعه این منطقه است حراست کنند.

جلوگیری از لغو پروازهای فرودگاه پارس آباد مغان همت استاندار و نماینده مردم مغان را می طلبد

وی تصریح کرد: گشایش پروازهای پارس آباد و جلوگیری از لغو پروازها، همت استاندار و نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی را می طلبد که با رایزنی های خود مانع از تعطیلی و توقف پروازها شوند.

آتش زر خاطرنشان کرد: لغو تنها پرواز موجود فرودگاه شهرستان مرزی پارس آباد مغان مشکلات زیادی را برای مردم و اهالی مرزنشین این منطقه وارد می کند.

فرودگاه پارس ‌آباد مغان در حالی، سال گذشته و بعد از ۷ سال تعطیلی با صرف اعتباری بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال با استقرار سیستم‌ های نوین ناوبری و توسعه باند برای فرود هواپیماهای پهن پیکر افتتاح و بازگشایی شده بود که تعطیلی به یکباره پروازهای آن شوک بزرگی به منطقه خواهد زد.

گفتنی است، روز گذشته شرکت هواپیمایی هما با ارسال پیامی به مسافرانی که از قبل اقدام به خرید بلیط پرواز تهران – پارس آباد و بالعکس کرده بودند از لغو پروازها و استرداد بلیط های خریداری شده خبر داده بود.

منبع خبر: آران مغان

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false