×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شوراهای اسلامی شهرستان در انتخاب شهردار دقت کنند

شوراهای اسلامی شهرستان در انتخاب شهردار دقت کنند

انتخاب شهردار

امام جمعه شهرستان پارس آباد خطاب به شوراهای اسلامی شهرستان تاکید کرد: شوراها به‌ صورت مستقل تصمیم می‌ گیرند و هیچ دخالتی در انتخاب شهردار انجام نمی‌ گیرد، اما در انتخاب شهردار دقت کنند، کسی را انتخاب کنید که شش ماه دیگر مجبور به برکناری آن نشوید.

به گزارش پایگاه خبری مغان، حجت الاسلام سید سعید رشادی در خطبه‌ های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد، اظهار کرد: نماز جمعه و حجاب از بارزترین مصداق‌ های دینی در جامعه است و کمرنگ شدن دین و معنویت به جامعه اسلامی ضربه وارد می‌ کند.

وی با اشاره به هشتم اسفندماه روز ولادت حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها و امام خمینی (ره) و روز زن، عنوان کرد: ساده زیستی، خصوصیات اخلاقی و عفت نمونه‌هایی از ویژگی حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها بود و بانوان باید حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها را الگوی خود بدانند.

خانواده‌ها و آموزش و پرورش نقش مهمی در امور تربیتی و تربیت اسلامی دارند

امام جمعه شهرستان پارس آباد در خصوص روز امور تربیتی و تربیت اسلامی تصریح کرد: خانواده‌ها و آموزش و پرورش نقش مهمی در امور تربیتی و تربیت اسلامی دارند و باید به این مسئله بیشتر اهمیت داده شود.

طبق پیگیری‌ های انجام شده مسؤولان اعلام کردند که تعطیلی فرودگاه پارس آباد به‌ دلیل نبود خلبان و موقتی است

حجت الاسلام رشادی ضمن اعتراض به تعطیلی فرودگاه شهرستان پارس آباد اظهار داشت: طبق پیگیری‌ های انجام شده مسؤولان اعلام کردند که این تعطیلی به‌ دلیل نبود خلبان و موقتی است، از شرکت‌های هواپیمایی نیز تقاضا می‌ شود جهت بهره‌ مندی مردم شهرستان از خدمات هوایی بلیط هواپیما ارزان‌ تر شود.

امام جمعه شهرستان پارس آباد در خصوص انتخاب شهردار پارس آباد خطاب به شوراهای اسلامی شهرستان تاکید کرد: شوراها به‌ صورت مستقل تصمیم می‌ گیرند و هیچ دخالتی در انتخاب شهردار انجام نمی‌ گیرد، اما در انتخاب شهردار دقت کنند، کسی را انتخاب کنید که شش ماه دیگر مجبور به برکناری آن نشوید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false