×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
بخش اصلاندوز پارس آباد مغان به شهرستان تبدیل شد

بخش اصلاندوز پارس آباد مغان به شهرستان تبدیل شد

بخش اصلاندوز

فرماندار شهرستان پارس آباد خبر داد: بر اساس مصوبه هیات دولت بخش اصلاندوز به شهرستان تبدیل شد.

به گزارش پایگاه خبری مغان، علی علایی فرماندار شهرستان پارس آباد اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیات دولت بخش اصلاندوز به شهرستان تبدیل شد.

علایی گفت: شهر اصلاندوز از توابع شهرستان پارس آباد استان اردبیل در تقسیمات کشوری از سطح بخش ارتقا و به عنوان شهرستان مستقل شناخته شد.

وی عنوان کرد: بر اساس سرشماری سال ۹۵ جمعیت اصلاندوز ۳۲ هزار و ۵۰۶ نفر بود که اکنون بر اساس نرخ رشد جمعیت اصلاندوز بیش از ۳۸ هزار نفر است.

فرماندار شهرستان پارس آباد افزود: این مصوبه مبارک را به مردم شریف استان اردبیل و شهرستان پارس آباد علی‌الخصوص مردم شهرستان اصلاندوز تبریک گفته و آرزوی توسعه، آبادانی و رشد روز افزون، موفقیت، سربلندی و عزت برای مردم مرزنشین و غیرتمند اصلاندوز را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

گفتنی است، طرح شناخت شهرستان اصلاندوز پارسال به صورت کارشناسی در استانداری اردبیل تهیه و به وزارت کشور ارسال گردید که به دنبال پیگیری طرح، مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور از منطقه بازدید کرد.

پس از تکمیل و رفع نواقص طرح، تغییرات و اصلاحات تقسیماتی در شمال استان اردبیل ضروری تشخیص داده شده و نامه ایجاد شهرستان اصلاندوز با امضای وزیر کشور برای تصویب و تایید و طی مرحله نهایی به هیات دولت ارسال گردید.

شهر اصلاندوز در جنوب غربی شهرستان پارس آباد واقع شده است، این منطقه از شمال به رود ارس و مرز ایران و جمهوری آذربایجان از جنوب به شهرستان بیله سوار و گرمی، از شرق به بخش مرکزی شهرستان پارس آباد و از غرب به شهرستان کلیبر استان آذربایجان شرقی محدود است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false