×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
شکست دشمن در مقابل ما حتمی است/ تهدید دشمن برای مردم ایران به فرصت تبدیل شد

شکست دشمن در مقابل ما حتمی است/ تهدید دشمن برای مردم ایران به فرصت تبدیل شد

شکست دشمن

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: شکست دشمن در مقابل ما حتمی است و ۱۰ دلیل برای شکست دشمن دارم و یکی از دلایل شکست دشمن روحیه استکباری دشمن و تحقیر ملت هاست.

به گزارش پایگاه خبری مغان، سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی صبح امروز در اجلاسیه نهایی کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان اظهار داشت: خداوند را سپاسگزارم که در این کنگره ارزشمندی که به یاد ۶۵۰۰ شهیدی که در بستر لشکر ۴۱ ثارالله جنگیدند و جاودانه شدند برگزار شده حضور دارم.

فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: دست پرحکمت و مبارک مقام معظم رهبری را به دلیل بیانات بسیار بلند و ارزشمندشان که در طلیعه این کنگره برای مردم کرمان بیان داشتند به نیابت از همه شما می بوسم و از خداوند طول عمر با برکت برای آن بزرگوار خواستاریم.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان بر رغم اینکه در تصور بیرونی یک استان خشک است از موهبت های بسیاری در حوزه های مختلف کشاورزی و معدنی برخوردار است، افزود: کرمان در کارنامه خود افتخاراتی دارد که در پرورش، رشد و نمو شهدا تاثیر داشته است.

کرمان در دفاع از انقلاب جزو استان های سرآمد است

سرلشکر قاسم سلیمانی عنوان کرد: کرمان در دفاع از انقلاب جزو استان های سرآمد است در حالی که این استان جزو دورافتاده ترین و شرقی ترین و فاصله دار با مراکز فرهنگی موثر در دوران قبل از انقلاب بود.

وی با اشاره به اینکه کرمان در ابعاد گوناگون در مساله انقلاب تاثیر بسزایی داشت، افزود: استان کرمان افتخار دارد شخصیت های بزرگی همچون شهید باهنر، مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با مبارزاتش متعلق به این شهر هستند.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه علمای ارزشمند کرمانی فراوانی پدر شهید بودند که برخی از آن ها امروز به رحمت خداوند رفته اند، گفت: استان در دفاع مقدس هم نقش بزرگی داشت؛ به رغم اینکه استان کرمان در آن زمان دارای جمعیتی حدود یک و نیم میلیون نفر بود، اما بالغ بر ۱۲۰ هزار رزمنده را به دفاع مقدس اعزام کرد که سهم بسیار ارزنده ای به نسبت جمعیت است.

وی ادامه داد: استان کرمان در ابعاد گوناگونی از جمله بحث دفاع از ولایت، پیروی و تبلیغ از این جایگاه چه در دوره امام اول؛ امام خمینی (ره) و چه در دوره رهبر معظم انقلاب نقش مهمی داشت.

به طور قطع اولین منبری که بحث مرجعیت مقام معظم رهبری را در ابتدای رهبری ایشان اعلام کرد؛ منبر کرمان بود

سرلشکر سلیمانی خاطرنشان کرد: به طور قطع اولین منبری که بحث مرجعیت مقام معظم رهبری را در ابتدای رهبری ایشان اعلام کرد؛ منبر کرمان بود و این استان نقش ارزنده ای در تبیین و اعلام این حقیقت داشت.

وی بر اینکه تهدید دشمن برای مردم ایران به فرصت تبدیل شد، گفت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس توانست بحران جنگ را به دو نتیجه ارزشمند تبدیل کند. یک مسئله اینکه در زدودن فرهنگ پوسیده نظام پهلوی، تأثیر دفاع مقدس بالاترین بود و دیگر اینکه گلزار پر افتخار شهدا در زنده کردن ارزش های دینی نقش موثری داشت.

فرمانده نیروی قدس سپاه با گرامی داشت یاد شهدای مدافع حرم گفت: دفاع مقدس مدرسه شد و مدافعان حرم با تاثیر همین فرهنگ راهی دفاع از حرم شدند.

برجام ۲ و ۳ برای خشکاندن جریان‌های ناب اسلامی است

وی با بیان اینکه چرا دشمن اصرار به برجام ۲ و برجام منطقه دارد افزود: چون قدرتی که اسلام اصیل در مقابل با اسلام وهابی، با این برجام خشکانده شود؛ در واقع در برجام۲، هدف خشکاندن جریان های اسلامی در منطقه است و البته این آخر ماجرا نیست و تا برجام۳ و خشکاندن کامل ایران و اسلام ادامه دارد.

سرلشکر سلیمانی با تأکید بر اینکه اقتدار به چهار خصوصیت بر می گردد، افزود: اولین عامل در اقتدار ایران تمسک به اسلام و مذهب است و دومین عامل دارا بودن رهبری حکیم است که مهم ترین عامل اقتدار ما بوده است، عامل سوم دارابودن انسان های فداکار و ایثارگر است و اگر ملتی از انسان های فداکار و ایثارگر تهی شد آن ملت فاقد دفاع می شود.

وی چهارمین عامل را مرعوب نشدن دانست و گفت: دشمن سه عامل را برای ارعاب اعمال و اجرا می کند و وابستگی را به دو دلیل مهم انجام می دهد یکی برای اثرگذاری و دوم برای فروپاشی که هر زمانی اراده کند، بتواند به دلیل این وابستگی این کار را انجام دهد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از دلایل اقتدار ملت ایران در این دوره مرعوب نشدن است، تاکنون دشمن به رغم همه قلدری ها سعی کرد ملت ایران را بترساند، اما این ملت نترسید بلکه به سینه او رفت و شکست داد.

وی با بیان اینکه افکاری وجود دارد که دنبال تشکیک در بین مردم است و دانسته یا نادانسته به دنبال شبه افکنی و تخریب نسبت اسلام و انقلاب هستند گفت: قابل اثبات است که آنچه که ایران را پیروز انقلاب کرد اسلام بود.

اگر تاسی به اسلام نباشد این پیروزی ها اتفاق نمی افتد

سرلشکر سلیمانی با اشاره به اینکه تاکید امام و رهبری بر اسلامیت همین است که اگر تاسی به اسلام نباشد این پیروزی ها اتفاق نمی افتد گفت: در سطوح عالی نظام، امکان ندارد که تصمیمی اجرایی شود و منافع ایران در آن نباشد، چون اسلام در آن نقش دارد.

وی با بیان اینکه کسانی که حرف از ملی گرایی می زنند بروند تحقیق کنند و ببینند که استراتژی دو کشور عراق و ایران قبل از انقلاب مقابله و رویارویی با هم بود و عراق یک دشمن برای کشور و ملت ما بود و به همین دلیل جنگ سنگینی علیه کشور ما اتفاق افتاد گفت: صدام توانست مردم عراق را با فشار و اعدام وادار به یک جنگ هشت ساله کند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکست دشمن حتمی را خواند و تصریح کرد:عواملی از جمله روحیه استکباری دشمن و تحقیر ملت ها و نادیده انگاشتن ملت و منافع کشور ها، سرمایه گذاری بر حکومت های نامشروع، ناتوانی قدرت های ایجاد شده در منطقه، سرقت منابع ملت ها و فقیر نگه داشتن ملت ها را در شکست دشمن موثر خواند.

وی با اشاره به اظهارات ترامپ که به ال سعود گفته است اگر ما نباشیم ۲ هفته هم شما نیستند و همچنین به خطاب به اروپای صنعتی گفته اگر هزینه ها را ندهید ما نمی توانیم امنیت برقرار کینم تاکید کرد: این نشان از اینست که آل سعود و اروپا فاقد اقتدار اند.

سردار سرلشکر سلیمانی با بیان اینکه عربستان به دلیل اینکه در وضع خود ناپایدار است به آمریکا متصل شده و وابسته است گفت:، اما باید بدانند که همین آمریکا وقتی منافعش را در خطر دید آن ها را نابود می کند.

شکست دشمن در مقابل ما حتمی است

وی با اشاره به اینکه آمریکا خیلی سعی کرد ملت ایران را به روش های مختلف بترساند، اما ملت نترسیدند و در سینه او فرو رفتند افزود: شکست دشمن در مقابل ما حتمی است و ۱۰ دلیل برای شکست دشمن دارم و یکی از دلایل شکست دشمن روحیه استکباری دشمن و تحقیر ملت هاست.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه در همه جا می بینیم که ترامپ ملت ها را تحقیر می کند، منابع کشور ها را می گیرد تصریح کرد: روحیه استکباری جزو ذات دشمن بوده و نادیده انگاشتن ملت ها و منافع کشور ها دلیل دوم شکست دشمن است.

وی با اشاره به اینکه در مصر انقلاب مردمی اسلامی اتفاق افتاد، اما آمریکایی ها آن را به شکست رساندند و رهبران اسلامی را به زندان انداختند گفت: سرمایه گذاری بر حکومت های نامشروع دلیل سوم شکست دشمن است.

سردار سرلشکر سلیمانی با بیان اینکه امروز خیلی از نظام هایی که در منطقه ما هستند نامشروع بوده و هیچ یک از اصول انسانی در آن ها رعایت نمی شود گفت: اما همین حکومت های استکباری دم از حقوق بشر هم می زنند.

وی با بیان اینکه دفاع فقط یک نیروی مسلح دولتی نیست گفت: اگر ملت پشتوانه ارتش قرار گرفت آن وقت آن ارتش کارش را به خوبی انجام می دهد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در حادثه زاهدان دیدید پسمانده های جریان های وهابی و یهودی چه عمل ناجوانمردانه و غیرانسانی انجام دادند، گفت: تصور نکنید که عدد آن ها کم بود، می دیدم در دو کشور عراق و سوریه چگونه به دنبال ایجاد رعب هستند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false