×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
هشتمین نمایشگاه منطقه ای جشنواره جابر بن حیان در پارس آباد برگزار شد + تصاویر

هشتمین نمایشگاه منطقه ای جشنواره جابر بن حیان در پارس آباد برگزار شد

جشنواره جابر بن حیان

هشتمین نمایشگاه منطقه ای جشنواره جابر بن حیان با مشارکت ۴۲۰۰ اثر از دانش آموزان مدارس ابتدایی در سالن شهید شیرزاد شهرستان پارس آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مغان، علی علایی فرماندار شهرستان پارس آباد از راهیابی ۳۰۰ اثر از ۷۰ مدرسه به هشتمین نمایشگاه جشنواره جابر بن حیان خبر داد و افزود: در این جشنواره ۴۲۰۰ اثر از دانش آموزان ۱۰۹ مدرسه ابتدایی در این جشنواره مشارکت داشتند که در نهایت ۶ اثر به مرحله استانی راه یافتند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تعمیق در یادگیری دانش آموزان و تمرین عملی مراحل یک تحقیق طراحی و ساخت و مدلسازی اعلام کرد و گفت : نفرات اول و دوم از مجموع سه نفری در شورای عالی آموزش و پرورش استان، منتخبان شهرستان پارس آباد بودند که پس از راهیابی به مرحله کشوری نیز مقام نخست را از آن خود کردند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد از دستیابی این شورا برای پنجمین سال متوالی به رتبه نخست خبر داد و اظهار داشت: ۱۲۵ دستگاه مدرسه میزبان ۳۰ هزار نفر از دانش آموزان این شهرستان هستند مضاف بر اینکه ۳ دستگاه مدرسه نیز در طول ایام دهه فجر سالجاری به ظرفیت مدارس این شهرستان افزوده شدند.

فرماندار شهرستان پارس آباد برگزاری این نمایشگاهها را موجب ارتقاء سطح علمی و عملی دانش آموزان دانست و خاطر نشان کرد: ایجاد انگیزه و خودباوری در دانش آموزان و کسب تجارب ارزشمند توسط آنها در طول این سالها، سبب درو کردن رتبه اول این رقابت ها و مدعی عنوان قهرمانی کرده است و مایه غرور و افتخار مان شده است.

گزارش تصویری جشنواره جابر بن حیان در شهرستان پارس آباد

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false