×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
سریال شیخ صفی الدین اردبیلی با سرمایه گذاری ۱۰ میلیاردی تومانی ساخته می شود

سریال شیخ صفی الدین اردبیلی با سرمایه گذاری ۱۰ میلیاردی تومانی ساخته می شود

سریال شیخ صفی الدین اردبیلی

استاندار اردبیل گفت : ساخت سریال شیخ صفی الدین اردبیلی ، حرکت عظیم فرهنگی با سرمایه گذاری حدودا ۱۰ میلیارد تومانی است که امیدواریم در زمان پیش بینی شده و به طور رضایت بخش، به پیش رود.

به گزارش پایگاه خبری مغان، اکبر بهنام جو صبح امروز در جلسه بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل یافته بود از بستر سازی برای ساخت سریال شیخ صفی الدین اردبیلی خبر داد.

استاندار اردبیل گفت: ساخت این سریال، حرکت عظیم فرهنگی با سرمایه گذاری حدودا ۱۰ میلیارد تومانی است که امیدواریم در زمان پیش بینی شده و به طور رضایت بخش، به پیش رود.

وی افزود: به لحاظ اهمیت خاص و زیربنایی بودن حوزه فرهنگ، به دنبال کارهای اساسی و بنیادین در این حوزه هستیم و در همین راستا، برنامه فرهنگی ویژه ای برای استان تدوین شده است.

بهنام جو با بیان اینکه توجه جدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در این خصوص انتظار داریم، از وزیر
فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تیم کارشناسی وزارت؛ برنامه های مذکور را  بررسی و در صورت مشاهده هرگونه نواقص احتمالی، نسبت به برطرف کردن آن ها اقدام نمایند.

در پایان این نشست، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار اردبیل و تعدادی از مسوولان، کتاب « سوزلرین واحد یازیلیشی » ( شیوه خط و فرهنگ املایی ترکی آذربایجان ) که در شورای علمی – پژوهشی بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان تالیف شده است رونمایی شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false