کیهان - سال هفتاد و هفتم شماره ۲۲۱۴۴- یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | پایگاه خبری مغان 
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

کیهان – سال هفتاد و هفتم شماره ۲۲۱۴۴- یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷

کیهان – حوزه انقلابی می‌ تواند همه نیازهای جامعه اسلامی را برآورده کند

کیهان – سال هفتاد و هفتم شماره ۲۲۱۴۴- یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷

کیهان

عناوین اصلی:

حوزه انقلابی می‌ تواند همه نیازهای جامعه اسلامی را برآورده کند

رهبر انقلاب در دیدار اعضای موسسه عالی فقه و علوم اسلامی با تاکید بر لزوم انقلابی بودن حوزه فرمودند: طلبه‌‌ ما، استاد ما، فاضل ما، عالِم ما، مرجع ما اگر چنانچه معتقد به این تحوّل عظیمی که اسمش انقلاب است، بود، به درد این کشور خواهد خورد. اگر معتقد به این نبود، به درد کشور نمی‌ خورد.

جای نگرانی داشت نه افتخار! (یادداشت روز)

اخبار ویژه

چگونه یکی دیگر از حامیان خاتمی صدها میلیارد تومان را دزدید و فرار کرد؟

مدعیان اصلاحات در حالی تلاش می‌کنند ارتباط «مرجان شیخ‌ الاسلامی آل آقا» متهم پرونده بزرگ فساد در پتروشیمی با این جریان را کتمان کنند که وی با شعار «خاتمی را تنها نخواهم گذاشت» به عنوان عضو جبهه مشارکت در فهرست اصلاح‌ طلبان مجلس ششم قرار گرفته بود.

نمایش بزرگ وحدت در مراسم بزرگداشت شهید سید محمد باقر حکیم

مراسم سالگرد شهادت آیت الله «سید محمد باقر حکیم» در بغداد، به خاطر استقبال و حضور گسترده مقامات و رهبران سیاسی عراق، به صحنه نمایش وحدت و یکپارچگی سیاسی در این کشور تبدیل شد.

کره شمالی به زودی آزمایش موشکی خود را از سر می‌ گیرد

چند روز پس از اینکه مشاور امنیت ملی ترامپ کره شمالی را به «تحریم‌ های استخوان‌ شکن» تهدید کرد، شبکه سی‌ان‌ان تصاویری ماهواره‌ای منتشر کرد که نشان می‌دهد کره شمالی در حال آماده شدن برای شلیک یک موشک یا پرتاب ماهواره به فضا در آینده نزدیک است.

ارز ۴۲۰۰ تومانی با ایجاد رانت قیمت‌ها را بالا برد

رئیس‌ کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واسطه‌ ها رانت ایجاد کرد، اعلام کرد اختصاص این ارز به کالاهای اساسی در نهایت موجب افزایش سطح قیمت‌ها شد.

تداوم انقلاب در گرو اجرای عدالت و مبارزه با فساد است زندگی ‌اشرافی با تفکر انقلابی اسلامی سازگاری ندارد

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در اولین پیام خود بعد از انتصاب به سمت ریاست قوه قضائیه تاکید کرد: آینده ایران عزیز و تداوم جریان انقلاب و ارزش‌های آن در گرو اجرای عدالت و مبارزه با فساد است و زندگی ‌اشرافی با تفکر انقلابی اسلامی سازگاری ندارد.

ناگفته‌ هایی از زندگی یک چریک عارف

توضیحات رئیس‌ دادگاه در باره میزان تحصیل مال نامشروع متهمان پرونده پتروشیمی

دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی و ۱۳ متهم دیگر صبح دیروز در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

توهین بی‌ شرمانه ارگان دولت به ائمه‌ جمعه به خاطر بیان مشکلات مردم

جریان سازمان یافته‌ ای با توپخانه رسانه‌ای‌‌ اش هر آنچه را مغایر اهداف حزبی و جناحی خود ببیند مورد هدف قرار می‌ دهد؛ روزگاری رسانه ملی را آنقدر مورد هجوم قرار دادند تا این رسانه از وظایف حرفه‌ ای خویش کمی عقب بنشیند. اینها همان کسانی هستند که در مقابل مردم و پشت تریبون‌ ها از جایگاه ممتاز نقد می‌ گویند و منتقد را می‌ ستایند اما در پشت پرده فرمان حمله صادر می‌ کنند. اکنون هم تریبون‌های نماز جمعه و ائمه‌ جمعه مورد توهین و هجمه توپخانه رسانه‌ ای دولت و حامیانش قرار گرفته است، تنها به این جرم که ائمه جمعه از مشکلات معیشتی مردم گفته اند!