×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مستندات تعهدات اشتغال زایی دستگاه های اجرایی استان اردبیل بررسی شد

مستندات تعهدات اشتغال زایی دستگاه های اجرایی استان اردبیل بررسی شد

مستندات تعهدات اشتغال زایی

جلسه بررسی مستندات تعهدات اشتغال زایی دستگاه های اجرایی استان با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل و مدیران کل دستگاه های اجرایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مغان، ارژنگ عزیزی در این جلسه با اشاره به نهایی شدن سند آمایش استان در اوایل سال آتی و ضرورت تدوین سند توسعه شهرستان ها در سال آینده گفت: تا کنون بیش از ۱۸ هزار نفر در سامانه پنجره واحد اشتغال استان راستی آزمایی و ثبت شده است افزود: مجموعه تیم مدیریتی استان خود را ملزم به ایجاد فرصت های شغلی می داند و از ابتدای امسال تاکنون گام های مهمی در تحقق این مهم برداشته شده است.

وی همچنین به ضرورت حل مشکلات پروژه های مهم برای ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت: به عنوان نمونه برای راه اندازی کارخانه تولید ماشین های سنگین حدید مبتکران مشگبن شهر لازم بود که ۵۰۰ نفر تکنسین در حوزه های تخصصی مانند برق، مکانیک و… دوره مهارت های خاص را سپری کنند که استانداری اردبیل با هماهنگی هایی که انجام داد، این افراد هم اکنون در سازمان فنی و حرفه ای مشغول سپری کردن دوره های مهارت آموزی خود می باشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: با هماهنگی هایی که انجام گرفت مقرر شد تمامی دستگاه های اجرایی استان برنامه های اشتغال خود را برای سال آینده به همراه الزامات لازم برای تحقق آن ارائه نمایند و با شروع سال جدید تمامی تلاشمان را برای انجام تعهدات، بسیج خواهیم کرد.

همچنین در ادامه این جلسه قاسم رحیمی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در بحث پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در سال جاری بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال از طریق بانک های عامل استان پرداخت شده است که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ۲۲۰ درصدی هستیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false