×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
پروازهای نوروزی اردبیل به عراق و بالعکس از امروز برقرار شد

پروازهای نوروزی اردبیل به عراق و بالعکس از امروز برقرار شد

پروازهای نوروزی اردبیل به عراق

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با رایزنی‌ها و پیگیری‌ های انجام یافته پروازهای نوروزی اردبیل به عراق و بالعکس برقرار شد.

به گزارش پایگاه خبری مغان، بهروز ندایی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌ های فرودگاه اردبیل گفت: با رایزنی‌ها و پیگیری‌ های انجام یافته پروازهای نوروزی اردبیل به عراق و بالعکس برقرار شد و مهم‌ ترین هدف ما ارائه خدمات به زائران استان است تا بتوانیم پرواز‌های نوروزی نجف به اردبیل و اردبیل به بغداد برقرار کنیم.

وی در ادامه افزود: در روزهای ۲۷ اسفند ماه امسال و ۵ و ۱۲ فروردین سال آینده این پروازها برقرار می‌ شود و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد که درصدد هستیم با معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی قشم ایر این مهم را به تحقق رسانده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

در روزهای ۲۷ اسفند ماه امسال و ۵ و ۱۲ فروردین سال آینده این پروازها برقرار می‌ شود

ندایی اظهار داشت: پروازهای فرودگاه اردبیل در ایام نوروز با کم‌ ترین تاخیر مبنای کار قرار گرفته است که این خود رضایتمندی مسافران هوایی را ارتقا داده است و بی‌ شک این مسئله برای ما حائز اهمیت است تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در خدمات‌ رسانی به مسافران دست یابیم.

وی تصریح کرد: فرودگاه اردبیل شبانه‌ روز برای خدمات‌ رسانی به مسافران تلاش می‌ کند تا بتواند به بخشی از اهداف خود که همان ایمنی پروازها و خدمات رسانی عالی به مسافران هوایی بود دست پیدا کردیم و سعی داریم در هفته پیش رو با کمترین تعلل و تأخیر، پروازها به سمت فرودگاه اردبیل انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: خوشبختانه نسبت به سال‌ های گذشته پرواز فرودگاه اردبیل رشد شایانی پیدا کرده که درصدد هستیم به تمامی اهداف خود در توسعه این پروازها دست یابیم و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم که این مسئله در تحقق تلاش‌ های انجام یافته به دست آمده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false