×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پرسنل و کارکنان کشت و صنعت و دامپروری مغان از امنیت شغلی برخوردار نبودند

پرسنل و کارکنان کشت و صنعت و دامپروری مغان از امنیت شغلی برخوردار نبودند

پرسنل و کارکنان کشت و صنعت و دامپروری مغان

یوسف ژائله گفت: ۱۴۰۰ نفر از پرسنل و کارکنان کشت و صنعت و دامپروری مغان پیش از دریافت این شرکت برای پیمانکار کار می‌ کردند. که این امر سبب شده بود حق و حقوق کارگران در زمان قانونی پرداخت نشود و این پرسنل از امنیت شغلی برخوردار نبودند.

به گزارش پایگاه خبری مغان، یوسف ژائله مدیرعامل شرکت شیرین عسل در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پیش از دریافت شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از دولت، ۱۴۰۰ نفر از کارکنان این شرکت برای پیمانکار کار می‌ کردند. که این امر سبب شده بود حق و حقوق کارگران در زمان قانونی  پرداخت نشود و این پرسنل از امنیت شغلی برخوردار نبودند که خوشبختانه با واگذاری این مجموعه به شرکت شیرین عسل تمامی ۱۴۰۰ نفر از کارکنان پیمانی این شرکت تبدیل وضعیت شده و از مزایا و حقوق نسبتا بالاتری در وقت قانونی بهرمند خواهند شد.

یوسف ژائله با اشاره به برنامه‌ ریزی‌ های صورت گرفته برای توسعه شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، خاطر نشان کرد : شهرستان مرزی پارس آباد مغان صاحب ظرفیت‌های بالقوه ای است که در صورت سرمایه‌ گذاری در این منطقه علاوه بر توسعه شرکت کشت و صنعت مغان شاهد رشد و رونق اقتصادی در شهرستان های همجوار خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت شیرین عسل اضافه کرد: تلاش می‌ کنیم صنایع های تبدیلی و تکمیلی را در سریعترین زمان ممکن با تجهیزات به روز اروپا در شرکت کشت و صنعت مغان مستقر کرده و شاهد رونق اقتصادی و اشتغال جوانان در این خطه ی زرخیز باشیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false