×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
کاهش ۴۰ درصدی مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در استان اردبیل

کاهش ۴۰ درصدی مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در استان اردبیل

چهارشنبه سوری

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل خبر داد: نسبت به سال گذشته مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در اردبیل ۴۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری مغان، دکتر قدرت اخوان اکبری روز چهارشنبه با اشاره به کاهش ۴۰ درصدی تعداد مصدومان حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال گفت: برابر آمار ثبت شده در مرکز فوریت های پزشکی استان، در حوادث مربوط به چهارشنبه سوری ۱۰ نفر بستری شده، ۱۰ نفر دچار آسیب جزیی چشمی شدند و انگشت سه نفر از مصدومان نیز قطع شده است.

بیشترین تعداد مصدومان چهارشنبه سوری در شهرستان اردبیل

وی سنین بیشتر مصدومان حوادث مربوط به چهارشنبه سوری را ۱۵ تا ۲۵ سال ذکر کرد و گفت: شهرستان اردبیل با ۸۸ مورد بیشترین تعداد مصدومان را داشته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی اضافه کرد: خوشبختانه حوادث امسال آیین چهارشنبه آخر سال بدون فوتی بود و تعداد و شدت مصدومیت ها هم به علت آموزش ها و فرهنگ سازی انجام شده در خانواده ها به شکل محسوسی کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: ویژه نامه چهارشنبـه سوری یا چهارشنبه سوزی

سازماندهی ۴ هزار نیروی انسانی برای انجام خدمات بهداشتی و درمانی در استان اردبیل

وی از آمادگی کامل مراکز بهداشتی و درمانی استان اردبیل برای خدمات رسانی بهداشتی و درمانی در تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: برای انجام خدمات بهداشتی و درمانی در کل استان اردبیل بیش از ۴ هزار نیروی انسانی سازماندهی شده است.

اخوان اکبری، درمانی استان اردبیل همچنین افزود: در مراکز درمانی شهری و در جاده های استان نیز ۱۰۰ دستگاه آمبولانس ، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و نیز یک فروند بالگرد امدادی آماده خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی استان است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false