×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
حمایت از سرمایه گذاران در استان مقدمه ای برای رونق تولید است

حمایت از سرمایه گذاران در استان مقدمه ای برای رونق تولید است

حمایت از سرمایه گذاران

استاندار اردبیل گفت: مسوولان استانی در راستای حمایت از سرمایه گذاران تلاش می کنند و این اقدام با هدف رونق تولید و اشتغال انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری مغان، اکبر بهنام جو با حضور در برنامه “یاز نغمه سی” شبکه سبلان اردبیل افزود: بیشتر سرمایه گذارانی که در استان سرمایه گذاری می کنند خود به این موضوع اذعان کرده و از حمایت های مسوولان استانی در این خصوص ابراز رضایت دارند.

وی با بیان اینکه اقداماتی چون رفع موانع تولید و اختصاص تسهیلات به سرمایه گذاران در استان با جدیت دنبال می شود ، گفت: در این خصوص عملیات اجرایی بسیاری از پروژه های راکد استان از جمله پایاب سد گیوی با جذب اعتبار از محل سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان آغاز می شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: برای اجرای پایاب سد گیوی ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار جذب شده و مناقصه پیمانکار نیز انجام گرفته است.

آغاز احداث بزرگترین کارخانه تولید پیچ خودروی کابینت کشور

بهنام جو به دیگر اقدامات انجام گرفته در راستای رونق تولید و سرمایه گذاری در استان اشاره کرده و افزود: در روزهای آغاز سال جاری عملیات اجرایی کارخانه تولید پیچ خودروی کابینتی در شهرستان کوثر با اشتغالزایی برای ۴۰۰ نفر آغاز شده است.

وی در ادامه افزود : ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای این سرمایه گذار مصوب شده و بر اساس گفته سرمایه گذار این کارخانه تا شش ماه دیگر به بهره برداری می رسد.

توسعه متوازن سرمایه گذاری در تمام نقاط استان

استاندار اردبیل با بیان اینکه تلاش می شود تمام نقاط استان به صورت متوازن در بحث سرمایه گذاری توسعه یابد، گفت: مقرر شده جلسات اقتصاد مقاومتی به صورت دوره ای در هر یک از شهرستان ها برگزار و متناسب با پتانسیل های منطقه سرمایه گذاری های لازم در آن انجام شود.

وی اظهار داشت: توسعه گلخانه در شمال استان و راه اندازی کارگاه های فرش دست بافت در جنوب استان نمونه ای از اقداماتی است که با هدف رونق تولید و اشتغال در تمام نقاط استان انجام می شود.

بهنام جو در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه ریزی برای توسعه بخش های فرهنگی استان اشاره کرده و گفت: در این راستا تمام بررسی ها در خصوص طلاق ، اعتیاد ، نزاع و آسیب های اجتماعی دیگر توسط دانشگاه محقق اردبیلی جمع آوری شده است تا برنامه ریزی های بعدی بر پایه آن انجام شود.

وی در خصوص ارتقای سلامت عمومی نیز گفت: در این راستا سند جامع سلامت توسط دانشگاه علوم پزشکی تدوین شده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false