×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
بهره برداری از ۴۵ هزار هکتار از اراضی پایاب سد خداآفرین در سال جاری

بهره برداری از ۴۵ هزار هکتار از اراضی پایاب سد خداآفرین در سال جاری

اراضی پایاب سد خداآفرین

استاندار اردبیل گفت: ۴۵ هزار هکتار از اراضی پایاب سد خداآفرین امسال به بهره برداری رسیده و وارد چرخه آبیاری مدرن می شود.

به گزارش پایگاه خبری مغان، اکبر بهنام جو روز دوشنبه در دیدار نوروزی مسوولان استان با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل در دفتر امام جمعه اردبیل گفت: با بهره برداری از این اراضی شاهد رشد و شکوفایی و رونق تولید در استان خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: در بخش کشاورزی در سال جاری تحول چشمگیری ایجاد خواهد شد بطوری که یک میلیون تن به محصولات تولیدی استان اضافه خواهد شد .

استاندار اردبیل اظهار داشت: احداث گلخانه در این استان با هدف اشتغال زایی و رونق تولید در دستور کار قرار گرفته و کاشت ۷۰۰ هکتار گلخانه برنامه ریزی شده که ۳۰۰ هکتار آن امسال به بهره برداری خواهد رسید.

راه اندازی دو هزار هکتار گلخانه در مناطق مختلف استان تا سال ۱۴۰۰

وی تصریح کرد: تا سال ۱۴۰۰، دو هزار هکتار گلخانه در مناطق مختلف استان کشت خواهد شد که بیشترین آن مربوط به منطقه شمال استان است.

بهنام جو با بیان اینکه در بخش صنعت هم شاهد شکوفایی در استان خواهیم بود، گفت: صنایع بسیار بزرگی در سال جاری اعم از فازهای تکمیلی کارخانه شیرآلات قهرمان، کامیون سازی مشگین شهر و پتروشیمی اردبیل به بهره برداری خواهد رسید .

وی در ادامه بیان داشت: در بخش گردشگری چند پیست جدید به بهره برداری می رسد .

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: امسال برای رونق پزشکی آبدرمانی، پزشکانی از استان برای فراگیری دوره تخصصی به ترکیه اعزام و بعد از طی دوره در مراکز آبدرمانی مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه مدیران باید جهادی کار کنند، بیان کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال رونق تولید نامگذاری کرده اند که برای تحقق آن مدیران دستگاه های اجرایی باید جهادی کار کرده و برای رونق تولید و اشتغال اهتمام جدی داشته باشند.

مدیران دستگاه های اجرایی باید در جذب و جلب سرمایه گذاران تلاش کنند

بهنام جو اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی باید در جذب و جلب سرمایه گذاران تلاش کنند تا شاهد رونق تولید و اشتغال در استان باشیم .

وی گفت: همه مدیران دستگاه های اجرایی باید بروکراسی را کاهش دهند تا سرمایه گذاران با اشتیاق کامل به سرمایه گذاری مبادرت کنند .

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false