×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
برگزاری نوزدهمین جشنواره تئاتر منطقه دشت مغان

برگزاری نوزدهمین جشنواره تئاتر منطقه دشت مغان

نوزدهمین جشنواره تئاتر منطقه دشت مغان

نوزدهمین جشنواره تئاتر منطقه دشت مغان با شرکت گروه های نمایشی سه شهرستان پارس آباد، گرمی و بیله سوار از ١٠ الی ١۴ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری مغان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، نوزدهمین جشنواره تئاتر منطقه دشت مغان با شرکت گروه های نمایشی سه شهرستان پارس آباد، گرمی و بیله سوار و با هدف تشویق و ترغیب هنرمندان، بالا بردن سطح کیفی برنامه های هنری، کشف استعدادهای نو و ایجاد بستر برای ارائه ایده های خلاق با رویکرد اجرای عمومی تئاتر برای همه از ١٠الی ١۴ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

غریب منوچهری با بیان این نکته که افتتاحیه بخش کارگاه های آموزشی و اجراهای عمومی جشنواره ۷ فروردین ماه ۹۸ همزمان با روز هنرهای نمایشی خواهد بود، گفت: این جشنواره در سه مرحله کارگاه های آموزشی، اجراهای عمومی و بخش اصلی رقابتی برگزار خواهد شد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به آخرین مهلت تحویل فیلم نمایش تا ۵ اردیبهشت ماه سال جاری برای شرکت در جشنواره، خاطرنشان کرد: آثاری که دارای مضامین مرتبط با دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، اقتصاد مقاومتی، آسیب های اجتماعی و فرهنگ بومی محلی باشند در اولویت قرار خواهند داشت.

گفتنی است این جشنواره به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان، بالا بردن سطح کیفی برنامه های هنری، کشف استعدادهای نو و ایجاد بستری برای ارائه ایده های خلاق با رویکرد اجرای عمومی تئاتر برای همه برگزار می شود.

true
true
true
true
  1. پویا

    من خیلی در بازیگری استعداد دارم و می توانم در هر نقشی بازی کنم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false