×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
موکب های اربعین حسینی استان اردبیل به مناطق سیل زده اعزام می شوند

موکب های اربعین حسینی استان اردبیل به مناطق سیل زده اعزام می شوند

موکب های اربعین حسینی

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اردبیل در جلسه ستاد اربعین حسینی استان از اعزام موکب های اربعین حسینی استان اردبیل به مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مغان، بهروز ندائی ظهر شنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی استان با بیان اینکه وضعیت در مناطق سیل زده مناسب نیست، اظهار کرد: خواستار مساعدت و یاری مردم و دستگاه های اجرایی استان به هموطنان سیل زده شد.

وی با بیان اینکه موکب اربعین حسینی استان در استان خوزستان مستقر و خدمات پزشکی ، تهیه غذای گرم و جمع آوری و توزیع کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی را انجام می دهد، گفت: از عموم دستگاه های دولتی استان همکاری صمیمانه و مشارکت جدی در اعزام و استقرار موکب ها در جنوب کشور را خواستاریم.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از اعزام دستگاه ها و ماشین آلات سنگین و نیز کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نوعدوست استان  به ارزش ۲ میلیارد تومان طی روزهای گذشته به مناطق سیل زده خبر داد و افزود: ظروف یکبار مصرف ، آب معدنی ، آرد خام ، مواد غذایی از جمله اقلامی است که به این مناطق ارسال و در موکب های اربعین استان توزیع می شود.

جانشین رئیس ستاد اربعین حسینی ابراز امیدواری کرد موکب های اربعین حسینی استان با بهره گیری از تجربیات سال های گذشته در ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی در ارائه خدمات به مردم سیل زده  بیش از پیش موفق باشند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false