×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
احیا عجولانه وزارت بازرگانی ، دردسرساز است

احیا عجولانه وزارت بازرگانی ، دردسرساز است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مغان به نقل از نسیم آنلاین، یوسفیان ملا در خصوص طرح تفکیک وزارت صمت گفت: احیا عجولانه وزارت بازرگانی ، بازتاب های بدی در وضعیت اقتصادی کشور خواهد داشت. دولت به جای تشکیل وزارت بازرگانی، قانون تمرکز را به درستی اجرا کند.

احیا عجولانه وزارت بازرگانی ، دردسرساز است


عزت الله یوسفیان ملا عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تفکیک وزارت صمت ( صنعت، معدن و تجارت ) اقدامی درستی نیست. نمایندگان مجلس نباید در این خصوص با عجله تصمیم بگیرند. با گذشت سال های زیادی از ادغام وزارت صنعت و بازرگانی هنوز هم آئین نامه های مربوط به آن تهیه نشده است.

وی افزود: به دنبال ادغام چند سال پیش قرار بود ادارات وزارت صنعت و معدن و وزارت بازرگانی با شرح وظایف مشخص در کنار یکدیگر قرار گیرند. قرار بود هر یک از ادارات به صورت مجزا بررسی و نقاط ضعف و قوت مشخص شود و در یک روند طولانی مدت، وزارت خانه کاملا کارشناسی شده به دست آید. اگر قرار بود این گونه ادغام کنند، یک شبه می­ توان تمام ساختار دولت را یکی کرد.

به جای تشکیل وزارت بازرگانی ، قانون تمرکز را اجرا کنید

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه نیازی به تشکیل مجدد وزارت بازرگانی نیست، گفت: تشکیل با عجله وزارت بازرگانی، بازتاب های بدی در وضعیت اقتصادی کشور خواهد داشت. دولت به جای تشکیل وزارت بازرگانی، اختیارات وزارت جهاد کشاورزی در حوزه تنظیم بازار را افزایش دهد و قانون تمرکز را به درستی اجرا کند.

نماینده مردم آمل در پایان تصریح کرد: اینکه یک طرح عجله‌ای با ۵۰ امضاء و به صورت دو فوریتی اعلام وصول می شود، نشان از ضعف مجلس است. نباید اینقدر برای مردم و خودمان مشکل ایجاد کنیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false