×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
داشتن جامعه سالم نیازمند ترویج فرهنگ کار و کارگری است

داشتن جامعه سالم نیازمند ترویج فرهنگ کار و کارگری است

فرهنگ کار و کارگری

امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: با فضیلت‌ ترین عبادات آن است که انسان به دنبال کسب روزی حلال باشد و اگر می‌ خواهیم جامعه‌ ای سالم داشته باشیم باید فرهنگ کار و کارگری را در جامعه ترویج دهیم.

به گزارش پایگاه خبری مغان، حجت‌ الاسلام و المسلمین سید سعید رشادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پارس‌آباد با اشاره به هفته کار و کارگر، اظهار داشت: با فضیلت‌ ترین عبادات آن است که انسان به دنبال کسب روزی حلال باشد و اگر می‌ خواهیم جامعه‌ ای سالم داشته باشیم باید فرهنگ کار و کارگری را در جامعه ترویج دهیم.

وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با کارگران، گفت: مقام معظم رهبری جامعه‌ ی کارگری را از وفادارترین قشرها به جمهوری اسلامی دانستند و از قشر کارگری تمجید کردند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد تصریح کرد: دین مبین اسلام به کار به‌ عنوان یک فرهنگ نگاه کرده و همواره مردم را به آن تشویق نموده است و این کار و تلاش است که انسان را به سرانجام می‌رساند.

وی با اشاره به اعدام‌های اخیر در کشور عربستان، بیان داشت: جنایت اعدام طلاب و شیعیان توسط رژیم آل سعود، موجب نابودی آنان خواهد شد.

حجت الاسلام رشادی با اشاره به تحریم‌ های نفتی ایران توسط آمریکا، خاطرنشان کرد: تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران تاکنون هیچ اثری نداشته و به حول و قوه الهی در آینده هم هیچ اثری نخواهد داشت.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس‌آباد با اشاره به سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، گفت: به گفته امام (ره) آثار مطهری بی استثناء مورد تایید است و توصیه ما به جوانان این است که با آثار شهید مطهری آشنا شوند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false