×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
حضور پرشور مردم پارس آباد در راهپیمایی روز قدس + تصاویر

مردم ولایتمدار شهرستان پارس آباد مغان با وجود بارش شدید باران در راهپیمایی روز قدس حضور پرشوری داشتند.

به گزارش پایگاه خبری مغان، ظهر امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز قدس با حضور حداکثری مردم ولایی و روزه‌دار شهرستان مرزی پارس آباد برگزار شد.

بارش شدید باران و رگبار هم مانعی برای حضور مردم در راهپیمایی نشد و اقشار مختلف مردم خصوصا عشایر غیور نشان دادند که پشتیبان ولایت فقیه بوده و همواره در کنار مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین هستند.

راهپیمایی روز قدس از دو مسیر میدان سپاه و روبروی پمپ بنزین جدید شروع شد و مردم با سردادن شعارهای «مرگ بر آ مریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از رژیم کودک‌کش اسرائیل و حامیانش اعلام کردند.

علی علایی فرماندار شهرستان پارس آباد بعنوان سخنران این مراسم در مصلای امام خمینی(ره) ضمن تشکر از حضور پرشکوه و اتحاد و وحدت مردم، اظهار کرد: مردم شریف شهرستان مرزی پارس آباد با حضور ارزشمند خود و با وحدت و اتحاد و یکپارچگی و ولایت مداری شان ثابت کردند که همیشه در صحنه حاضرند و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

وی با اشاره به اینکه روز قدس، نماد صبر و استقامت است، گفت: مسئله قدس، مسئله اسلام است و نه تنها در فلسطین خلاصه نمی‌شود بلکه مسئله تمامی مسلمانان جهان، مسئله فلسطین است و امروزه باید فرهنگ مقاومت و فرهنگ مقابله با تحریم در جامعه نهادینه شود.

تصاویر راهپیمایی روز قدس در پارس آباد سال ۹۸

راهپیمایی روز قدس

 

راهپیمایی روز قدس

 

راهپیمایی روز قدس

 

راهپیمایی روز قدس

 

راهپیمایی روز قدس

 

راهپیمایی روز قدس

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false