×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
والیبال ایران شانس کسب سکو را دارد/ بازی با فرانسه دیدنی خواهد شد

والیبال ایران شانس کسب سکو را دارد/ بازی با فرانسه دیدنی خواهد شد

ضیاءالصالحین به نقل از مهر، کارشناس والیبال با ابراز رضایت از عملکرد شاگردان کولاکوویچ در رقابت های لیگ ملت ها، بازی هفته چهارم والیبال ایران برابر فرانسه را دیدنی پیش بینی کرد و گفت: با ادامه این روند شانس روی سکو رفتن را داریم.

بهنام محمودی با قابل پیش بینی خواندن نتایج کسب شده تیم ملی والیبال در هفته سوم رقابت های لیگ ملت ها گفت: ملی پوشان نمایش خوبی در بازی های هفته سوم داشتند و موفق به کسب هر سه پیروزی شدند. ارومیه میزبانی مناسبی را ارائه داد و هماهنگی خوبی به عمل آورد. علاوه بر استقبال پرشور مردم در سراسر کشور، مردم ارومیه شور و شعف عجیبی ایجاد کردند و حمایت همه جانبه ای از تیم ملی داشتند.

کارشناس والیبال با اشاره به بازی های هفته چهارم خاطر نشان کرد: بازیکنان عملکرد قابل قبولی در ارومیه داشتند و امیدوارم در اردبیل نیز همین روند را ادامه دهند. امسال شانس کسب سکو داریم و باید از این موقعیت استفاده کنیم. ان شالله در هفته چهارم نیز شاهد بازی های خوبی از ملی پوشان باشیم و در کنار بازیکنان با تجربه از نفرات جوان تر هم استفاده بیشتری شود.

وی در پاسخ به این سوال که پیروزی مقابل تیم های لهستان و روسیه در حالیکه بازیکنان اصلی آنها حضور نداشتند را چطور ارزیابی می کنید؟ گفت: تیم ملی با بازیکنان اصلی به سختی موفق به شکست این تیم ها شد. امتیازات بسیار به هم نزدیک است و برای تثبیت جایگاه خود نیاز مبرم به کسب امتیازات داریم. در هفته پنجم اگر صعود قطعی شد می توانیم ترکیب جوان تری به کار گیریم.

برنامه بازی های تیم ملی والیبال ایران :

تیم ملی در هفته چهارم با تیم های استرالیا، پرتغال و فرانسه دیدار خواهد داشت. محمودی در ارزیابی این حریفان گفت: فکر نمی کنم بازی با پرتغال و استرالیا مشکل باشد. در بازی برابر فرانسه نیز از امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگران استفاده خواهیم کرد و این دیدار بازی جذابی خواهد شد.

کایپتان اسبق تیم ملی والیبال در پایان با آرزوی موفقیت برای ملی پوشان گفت: بسیار از نتایج کسب شده تیم ملی خوشحال هستم، بازی های روانی به نمایش می گذارند. قطعاً این آمادگی برای حضور موفق تر در رویدادهای پیش رو از جمله انتخابی المپیک کمک خواهد کرد.

هفته چهارم رقابت های لیگ ملت های والیبال از ۳۱ خرداد ماه به میزبانی سالن حسین رضازاده در اردبیل آغاز می شود و ملی پوشان والیبال ایران با کسب ۸ پیروزی از ۹ دیدار برگزار شده صدر جدول رده بندی را با اقتدار در اختیار دارند.

به نقل از مهر – کد خبر ۴۶۴۴۹۴۳

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false