×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
سفر وزیر ورزش و جوانان به پارس آباد + گزارش

سفر وزیر ورزش و جوانان به پارس آباد + گزارش

در جریان سفر وزیر ورزش و جوانان به پارس آباد مغان، ساختمان خوابگاه ورزشکاران، سالن های تخصصی ووشو، تنیس روی میز و سالن جانبازان و معلولین پارس آباد مغان جمعا با اعتبار ۳۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و کلنگ زمین سه هزار نفری این شهرستان نیز به زمین زده شد.

در  آیین بهره برداری از این طرح ها که نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند، وزیر ورزش و جوانان هدف از سفر به استان اردبیل را حضور در اولین بازی تیم ملی والیبال در مقابل پرتغال در هفته چهارم لیگ ملت های والیبال و افتتاح و بازدید از پروژه های ورزشی در شهرهای مختلف این استان عنوان کرد.

مسعود سلطانی فر با بیان اینکه در شهرستان پارس آباد طرح های خوبی نظیر سالن تخصصی ووشو، تنیس روی میز و جانبازان و معلولان و خوابگاه ورزشکاران برای میزبانی از رقابت های مختلف دارد، به افتتاح زمین چمن طبیعی فوتبال در پارس آباد با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال اشاره و گفت: با امکانات ورزشی خوبی که در شهرستان پارس آباد فراهم شده امیدواریم براساس نیازها و استعدادهای شهرستان از این فضاها استفاده شود.

وی با اشاره به کلنگ زنی سالن سرپوشیده سه هزار نفری در این شهرستان به عنوان یکی از طرح های مورد تاکید حوزه ورزش افزود: امیدواریم طی دو تا سه سال آینده این پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد.

وزیر ورزش و جوانان ایجاد و بهره برداری از این پروژه ها را در رشد و توسعه ورزش استان اردبیل تاثیرگذار خواند و گفت: با افتتاح این پروژه ها سرانه ورزشی شهرستان پارس آباد از متوسط کشوری نیز فراتر رفت.

سلطانی فر با تأکید بر مصوبه رفع مشکل اشتغال جامعه ورزش، تصریح کرد: تمامی دستگاه های اجرایی موظف شده اند تا با توجه به نیازها ورزشکاران و قهرمانان ورزشی را جذب و از آن ها استفاده کنند.

وی ادامه داد: ورزشکاران و قهرمانان ورزشی بر اساس اولویت و به مرور زمان به دستگاه های اجرایی معرفی می شوند و ادارات و دستگاه های اجرایی نیز متناسب با نیازهای خود جذب و بکارگیری آن ها را پیگیری می کنند.

وزیر ورزش و جوانان، استخدام قهرمانان ورزشی در دستگاه های دولتی را سبب کم شدن دغدغه آنان دانست و گفت: با رفع این مشکل از قشر ورزشکاران جامعه، آنها می توانند به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای به فعالیت در زمینه رشته های مختلف ورزشی بپردازند.

شکور پورحسین نماینده مردم شهرستان

در آیین افتتاح و بهره برداری پروژه های ورزشی شهرستان پارس آباد، شکور پورحسین نماینده مردم این شهرستان در مجلس نیز گفت: افتخارآفرینی در رشته های مختلف ورزشی مستلزم حمایت از ورزشکاران و قهرمانان و به ویژه توسعه زیرساخت های ورزشی است.

وی با اشاره به مشکلات ورزشکاران شهرستان پارس آباد مغان، افزود: ورزشکاران شهرستان پارس آباد علیرغم مشکلات زیادی همچون محرومیت دارند با تمام تلاش و همت خود در میادین مختلف ورزشی همواره افتخارآفرینی می کنند.

نماینده پارس آباد، مطالبه جدی مردم روستاهای منطقه مغان را نبود سالن های ورزشی عنوان کرد و گفت: باید در راستای حل این مشکل از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده کنیم تا روستاها نیز از سالن های ورزشی مناسب و مجهز بهره مند شوند.

بهرام آقاخانی؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در آیین بهره برداری و آغاز عملیات این طرح ها گفت: شهرستان پارس آباد دومین شهرستان مستعد استان در زمینه ورزش محسوب می شود ولی از زیرساخت های مطلوبی در زمینه ورزشی برخوردار نیست.

بهرام آقاخانی با اشاره به توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان  به شهرستان پارس آباد افزود: امروز در شهرستان پارس آباد خوابگاه ورزشکاران با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و سه سالن مجزا از جمله سالن ووشو، تنیس روی میز و سالن جانبازان و معلولان با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

علی علایی ؛ فرماندار شهرستان پارس آباد

فرماندار شهرستان پارس آباد نیز در این آیین سرانه فضاهای ورزشی این شهرستان را پایین تر از میانگین کشوری و استانی اعلام کرد و خواستار مساعدت وزیر ورزش و جوانان در تامین فضاهای ورزشی مناسب برای این شهرستان شد.

علی علایی خاطرنشان کرد: پارس آباد جزو ۱۰ شهرستان جوان کشور محسوب می شود و با توجه به کسب مدال های ملی و استانی از سوی ۵۰ نفر از ورزشکاران این استان، لازم است که امکانات ورزشی مورد نیاز این شهرستان تامین شود.

بازدید از چمن ورزشی در حال ساخت شهید کلانتری، سالن چند منظور شهید علایی،  افتتاح سالن ورزشی شهدای پارس آباد را که با صرف سه میلیارد ریال بهسازی و نوسازی شده، تجلیل از علی علایی فرماندار و برادر شهید والامقام حسینقلی علایی و کلنگ زنی سالن ورزشی سه هزار نفری پارس آباد از حاشیه های آیین افتتاح پروژه های ورزشی در شهرستان پارس آباد بود.

 

انتهای پیام/

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false