×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
آخرین بازی هفته چهارم لیگ ملت های والیبال / شکست بی تاثیر والیبالیستها

آخرین بازی هفته چهارم لیگ ملت های والیبال / شکست بی تاثیر والیبالیستها

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی هفته چهارم لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۹ از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن حسین رضازاده اردبیل به مصاف فرانسه رفت که این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۱ به سود فرانسه خاتمه پیدا کرد.

ایگور کولاکوویچ برای شروع این مسابقه از ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، علی اصغر مجرد، محمدجواد معنوی نژاد، فرهاد قائمی، پوریا یلی و محمدرضا حضرت پور استفاده کرد.

* آخرین بازی هفته چهارم لیگ ملت های والیبال

ست نخست؛ ۲۵ بر ۱۸ به سود فرانسه

تیم ملی فرانسه که در مسابقه روز گذشته به بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود امروز از حضور آنها استفاده کرد. در امتیاز ۸ بر ۶ به سود فرانسه تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. سرویس های خوب بازیکنان فرانسه کار را برای ایران سخت کرد تا در نتیجه ۱۴ بر ۹ به سود فرانسه ایگور کولاکوویچ درخواست وقت استراحت فنی کرد. اختلاف ۶ امتیازی و نتیجه ۱۶ بر ۱۰ به سود فرانسه تیم ها را روانه وقت استراحت فنی دوم کرد. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود فرانسه خاتمه پیدا کرد.

*ست دوم؛ ۲۶ بر ۲۴ به سود فرانسه

ترکیب تیم ایران برای ست دوم تغییری نکرد. بازیکنان ایران در زدن سرویس چندان خوب عمل نکردند و در مقابل فرانسوی های عملکرد خوبی در زدن سرویس داشتند. تیم ایران بالاخره در امتیاز ۹ بازی را به تساوی کشید، اما در امتیاز ۱۶ بر ۱۴ به سود فرانسه تیم ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. برتری فرانسوی ها ادامه پیدا کرد تا در امتیاز ۱۹ بر ۱۶ به سود آنها ایگور کولاکوویچ یک بار دیگر درخواست وقت استراحت فنی کرد و شاگردانش را فراخواند. این ست جذاب و پرفراز و نشیب در نهایت با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به سود فرانسه خاتمه پیدا کرد.

ست سوم؛ ۲۵ بر ۲۱ به سود فرانسه

برای شروع ست سوم جواد کریمی جایگزین سعید معروف و علی شفیعی جایگزین سید محمد موسوی شد. در امتیاز ۸ بر ۶ به سود فرانسه تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. ترکیب جوان شده ایران در این ست عملکرد خوبی داشت و بازی در امتیاز ۱۰ به تساوی کشیده شد. تجربه فرانسوی ها موجب شد تا در نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به سود آنها تیم ها به وقت استراحت فنی دوم بروند. فرانسوی ها بازیکنان اصلی خود را در زمین نگه داشتند. در این ست تعداد اشتباهات سرویس در هر دو تیم بالا بود. ست سوم در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود فرانسه خاتمه پیدا کرد.

صعود تیم ملی والیبال ایران با کسب ۱۰ پیروزی و ۳۰ امتیاز به مرحله فینال پیش از این مسابقه قطعی شده بود.

تیم ملی والیبال ایران در هفته پنجم رقابت های لیگ ملت های ۲۰۱۹ باید در پلوودیف بلغارستان به مصاف تیم های صربستان، بلغارستان و آمریکا برود.

 

برنامه بازی های ایران در هفته پنجم به شرح زیر است:

جمعه ۷ تیر ۱۳۹۸: ایران – صربستان، ساعت ۱۸:۳۰

شنبه ۸ تیر ۱۳۹۸: ایران – بلغارستان، ساعت ۲۲:۱۰

یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸: ایران – آمریکا، ساعت ۱۸:۳۰

 

انتهای پیام/

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false