×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
مجلس اولویت بندی نحوه اعاده اموال نامشروع مسئولان را مشخص کرد

مجلس اولویت بندی نحوه اعاده اموال نامشروع مسئولان را مشخص کرد

نمایندگان تصویب کردند که طرح اعاده اموال نامشروع با اولویت پرونده مسئولانی که دارای اموال نامشروع بیشتری هستند، انجام شود.

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین به نقل از تسنیم، بررسی طرح الحاق موادی به قانون اجرای اصل ۴۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در دستور کار امروز (دوشنبه ۳ تیرماه ۹۸) نمایندگان در جلسه علنی قوه مقننه قرار دارد.

وکلای ملت در جریان بررسی طرح مذکور با ماده ۳ این طرح از مجموع ۲۱۶ نماینده حاضر در جلسه با ۱۴۱ رأی موافق، ۲۱ رأی مخالف و یک رأی ممتنع، موافقت کردند.

طبق اعلام خبرگزاری تسنیم این مصوبه بدین ترتیب است ؛

ماده ۳ ــ متن زیر به عنوان ماده ۱۸ به قانون الحاق می شود :

ماده ۱۸ ــ در صورتی که پس از بررسی های لازم مطابق گزارش های مستند و یا براساس دلایل و قرائن، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تحصیل مال نامشروع از سوی اشخاص موضوع ماده ۱۶ این قانون و تبصره های آن را احراز کند اعاده اموال نامشروع را با اولویت پرونده افرادی که دارای اموال نامشروع بیشتری هستند از دادگاه موضوع این قانون درخواست می کند.

طبق تبصره این ماده پرونده افراد موضوع ماده ۳۰۷ قانون آئین دادرسی کیفری مصوب ۹۲/۱۲/۴ با اصلاحات و الحاقات بعدی، توسط دادستان عمومی و انقلاب و دادگاه های ذی ربط تهران مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام/

 

 

برای پیگیری اخبار شهرستان پارس آباد اینجا کلیک کنید.


☑ با نظرات و پیشنهادات خود می توانید ما را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری نمایید… باتشکر


☑ توجه : عزیزانی که تمایل دارند در بخش خبر با پایگاه خبری ضیاءالصالحین همکاری نمایند و یا به عنوان خبرنگار افتخاری مجموعه ما باشند و اخبار شهرها و یا محلات و مناطق خود را در این پایگاه منتشر نمایند می توانند از طریق ارتباط با ما سایت ضیاءالصالحین با ما در ارتباط باشند.

همچنین اگر توانایی های خاصی در موضوعات مختلف دارید می توانید در سایر پایگاههای ما فعالیت نمایید. بدین منظور می توانید به لیست سایت های موجود ما سر بزنید . (پایگاههای اینترنتی ضیاءالصالحین)

(واحد سایبری ضیاءالصالحین ، پیشرو در ارائه خدمات سایبری استان)

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false