×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
به مواضع حجت الاسلام رئیسی خوش بین هستیم و حمایت می‌کنیم

به مواضع حجت الاسلام رئیسی خوش بین هستیم و حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین به نقل از تهران پرس، شکور پور حسین نماینده مردم پارس آباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص حمایت از مواضع قوه قضاییه ( مواضع حجت الاسلام رئیسی ) عنوان داشت: این مجموعه مستقل و پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی و مسئول تحقق بخشیدن به عدالت است و وظایف و اختیاراتی هم دارد که برای احیای حقوق عامه و شهروندی به آنها نیاز هست.

مواضع حجت الاسلام رئیسی

وی با تاکید بر پشتیبانی قوه قضاییه مبنی بر مبارزه با مفاسد اقتصادی ابراز کرد: با توجه به این که مطالبه جدی مردم و نمایندگان است، و بر همین اساس درخواست دارند، که اغماض نشود و همه نسبت به مواضعی که اخیرا مطرح شده خوش بین هستیم و حمایت می کنیم.

نماینده مردم پارس آباد در مجلس شورای اسلامی بسیار بر حمایت در رسیدگی به پرونده مفاسد نظر داشت و تصریح کرد: پرونده ها با توجه به ساختار کشور منشا و ملاک رسیدگی در قوه قضاییه هستند این زمان از شروع تا پایان پرونده ها در این مجموعه در نظر گرفته شده و تولید این تعداد کثیر از پرونده به قوه قضاییه مربوط نمی شود.

پور حسین در پایان ضمن مقایسه کشور چین و هند مبنی بر افزایش پرونده های قضایی با ایران خاطر نشان کرد: در ایران برخلاف این دو کشور پرجمعیت پرونده ها در حال ازدیاد هستند قطعا به موجب خاستگاه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، زمینه های حقوقی است که تولید می شود؛

به عنوان مثال زمانی که ما شاهد سرقت در کشور هستیم این تلاش دولت را میطلبد که برای جوانان بیکار ایجاد شغل کند یا پرونده های مهریه که تعداد زیادی زندانی مالی دارد بخش دیگری از این موضوع است اما قوه قضاییه با یک حجم از این پرونده ها روبرو شده که ۱۵ میلیون می باشد که اگر پرونده های شورای حل اختلاف ضمیمه آن باشد که این تعداد در ایران به ۲۰ تا ۳۰ میلیون تبدیل می شود که در این میان کار قضاتی که به این پرونده ها رسیدگی می کنند و شبانه روزی در تلاش برای کمک به قوه قضاییه هستند ستودنی است.

انتهای پیام/

 

انتشار مطالب دیگر رسانه ها در پایگاه خبری مغان لزوما به معنای تایید و یا صحت و سقم محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از اخبار و مسائل روز بازنشر می‌شود.

اخبار شهرستان پارس آباد را اینجا ببینید


☑ با نظرات و پیشنهادات خود می توانید ما را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری نمایید… باتشکر


☑ توجه : عزیزانی که تمایل دارند در بخش خبر با پایگاه خبری ضیاءالصالحین همکاری نمایند و یا به عنوان خبرنگار افتخاری مجموعه ما باشند و اخبار شهرها و یا محلات و مناطق خود را در این پایگاه منتشر نمایند می توانند از طریق ارتباط با ما سایت ضیاءالصالحین با ما در ارتباط باشند.

همچنین اگر توانایی های خاصی در موضوعات مختلف دارید می توانید در سایر پایگاههای ما فعالیت نمایید. بدین منظور می توانید به لیست سایت های موجود ما سر بزنید . (پایگاههای اینترنتی ضیاءالصالحین)

(واحد سایبری ضیاءالصالحین ، پیشرو در ارائه خدمات سایبری استان)

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false