×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اتوبوس مسافربری پارس آباد – اردبیل طعمه حریق شد

اتوبوس مسافربری پارس آباد – اردبیل طعمه حریق شد

سید حجت فتاحی، فرمانده پلیس راه استان اردبیل اعلام کرد: صبح امروز اتوبوس مسافربری پارس آباد – اردبیل با ۳۵ مسافر در نزدیک شهر اردبیل طعمه حریق شد…

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین به نقل از فارس، سید حجت فتاحی اظهار کرد: اتوبوس مسافربری اردبیل- پارس آباد صبح امروز با ۳۵ مسافر در نزدیک شهر اردبیل طعمه حریق شد که خوشبختانه با اقدام به موقع تلفات جانی نداشت.

وی گفت: بعلت نقص فنی چرخهای عقب این اتوبوس در مسیر پارس آباد به اردبیل در نزدیکی شهر اردبیل دچار حریق شد که با همکاری مردم، حضور به موقع آتشنشانی و اقدام به موقع پلیس این آتش سوزی به قسمتهای دیگر اتوبوس سرایت نکرد.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل تأکید کرد: رعایت نکات ایمنی و توجه به مسایلی که می تواند در سطح جاده خطرآفرین باشد باید به طور جدی مورد توجه رانندگان و هم استانی های محترم قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

انتشار مطالب دیگر رسانه ها در پایگاه خبری مغان لزوما به معنای تایید و یا صحت و سقم محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از اخبار و مسائل روز بازنشر می شود.

 

خبرهای مربوط به شهرستان پارس آباد را از اینجا پیگیری کنید.


☑ با نظرات و پیشنهادات خود می توانید ما را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری نمایید… باتشکر


☑ توجه : عزیزانی که تمایل دارند در بخش خبر با پایگاه خبری ضیاءالصالحین همکاری نمایند و یا به عنوان خبرنگار افتخاری مجموعه ما باشند و اخبار شهرها و یا محلات و مناطق خود را در این پایگاه منتشر نمایند می توانند از طریق ارتباط با ما سایت ضیاءالصالحین با ما در ارتباط باشند.

همچنین اگر توانایی های خاصی در موضوعات مختلف دارید می توانید در سایر پایگاههای ما فعالیت نمایید. بدین منظور می توانید به لیست سایت های موجود ما سر بزنید . (پایگاههای اینترنتی ضیاءالصالحین)

(واحد سایبری ضیاءالصالحین ، پیشرو در ارائه خدمات سایبری استان)

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false